Rada městské části Praha 10
I. schvaluje
plán optimalizace tiskových služeb ÚMČ Praha 10 dle důvodové zprávy předloženého materiálu záměr na komplexní řešení tiskových služeb ÚMČ Praha 10 pro období 2018 - 2023 formou pronájmu multifunkčních a tiskových zařízení dle důvodové zprávy předloženého materiálu zadání veřejné zakázky „Zajištění kompletního tiskového řešení formou pronájmu, včetně servisních a materiálových služeb“ formou otevřeného řízení za podmínek stanovených dle důvodové zprávy předloženého materiálu uzavření dodatku č. 9 ke smlouvě o nájmu multifunkčních zařízení a souvisejících služeb uzavřené dne 17. 1. 2013 se společností OFFICE CENTRUM, s. r. o., jehož předmětem je prodloužení účinnosti smlouvy do 30. 6. 2018
II. ukládá
1. Mgr. Staňkovi, pověřenému ved. OBN
1.1. ve spolupráci s OHS vyhlásit otevřené řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, schválené v bodě I. c) tohoto usnesení
Termín: 10. 3. 2018
- 2 -
2. Ing. Floriánové, vedoucí OHS
2.1. uzavřít Dodatek č. 9 ke smlouvě o nájmu multifunkčních zařízení a souvisejících služeb uzavřené dne 17. 1. 2013, ve znění dle přílohy č. 4 předloženého materiálu
Termín: 28. 2. 2018
Ing. Vladimír N o v á k
starosta
Ing. Tomáš P e k, S.E.
1. místostarosta
Předkladatel: Mgr. Cabrnochová, uvolněná členka RMČ
Anotace: informatika; veřejné zakázky - soutěže a smlouvy o dílo
Provede: Mgr. Staněk, pověřený ved. OBN; Ing. Floriánová, ved. OHS
Na vědomí: -
Garant: Ing. Floriánová, ved. OHS
Číslo tisku: P10-017329/2018; P10-020521/2018
Zpět na začátek usnesení