Materiály a usnesení rady a zastupitelstva

Úvodní stránka usnesení » Rada » Detaily Usnesení
  

k informaci o průběhu užšího řízení na veřejnou zakázku „Úklid chodníků a svoz odpadkových košů na území MČ Praha 10“

Datum přijetí: 23.2.2018
Číslo jednání: 4
Číslo usnesení: 95

Obsah usnesení:

Rada městské části Praha 10

 

bere na vědomí

informaci o průběhu užšího řízení na veřejnou zakázku „Úklid chodníků a svoz odpadkových košů na území MČ Praha 10“ dle upravené důvodové zprávy předloženého materiálu

 

souhlasí

s úpravou zadávací dokumentace veřejné zakázky „Úklid chodníků a svoz odpadkových košů na území MČ Praha 10“ dle upravené důvodové zprávy předloženého materiálu

 

ukládá

1. Mgr. Staňkovi, pověřenému ved. OBN

1.1.    vyzvat účastníky užšího řízení na veřejnou zakázku „Úklid chodníků a svoz odpadkových košů na území MČ Praha 10“, kteří prokázali splnění kvalifikace v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a zadávací dokumentací, k podání nabídek

 

Termín: 28. 2. 2018

 

 

 

 

 

 

 

- 2 -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ing. Vladimír  N o v á k

starosta

 

 

 

 

 

Ing. Tomáš  P e k, S.E.

1. místostarosta

 

 

 

 

 

Předkladatel:  Ing. Novák, starosta

Anotace:         veřejné zakázky - soutěže a smlouvy o dílo; životní prostředí

Provede:         Mgr. Staněk, pověřený ved. OBN

Na vědomí:     -

Garant:            Mgr. Staněk, pověřený ved. OBN

Číslo tisku:      P10-017532/2018, P10-020407/2018

 

Zpět na začátek usnesení