Rada městské části Praha 10
I. schvaluje
časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu a plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 na rok 2021 dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
II. ukládá
1. Ing. Gombíkové, vedoucí OEK
1.1. předat časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu MČ a plánu zdaňované činnosti Praha 10 na rok 2021 příslušným vedoucím odborů ÚMČ Praha 10
Termín: 6. 4. 2020
- 2 -
2. Ing. Rafflové, vedoucí OST
Bc. Pecánkovi, vedoucímu OŽD
Ing. Kouckému, vedoucímu OMP
Ing. Březinovi, vedoucímu OBN
Mgr. Bc. Vinterové, vedoucí OŠK
Bc. Petříkovi, vedoucímu OSO
Mgr. Procházkovi, vedoucímu OKP
Bc. Götzové, pověřené ved. OHS
Ing. Gombíkové, vedoucí OEK
R. Chmelové, starostce
2.1. při sestavování rozpočtu v rámci svého odvětví přesně dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací
Termín: dle nového časového harmonogramu prací
Kontrolní termín: 21. 8. 2020
Renata C h m e l o v á
starostka
Ing. Jana K o m r s k o v á
1. místostarostka
- 3 -
Předkladatel: doc. Ing. Sedmihradská, Ph.D., uvolněná členka RMČ
Anotace: rozpočet
Provede: Ing. Gombíková, ved. OEK; Ing. Rafflová, ved. OST; Bc. Pecánek, ved. OŽD; Ing. Koucký, ved. OMP; Ing. Březina, ved. OBN; Mgr. Bc. Vinterová, ved. OŠK; Bc. Petřík, ved. OSO; Mgr. Procházka, ved. OKP; Bc. Götzová, pověřená ved. OHS; R. Chmelová, starostka
Na vědomí: FiV
Garant: Ing. Gombíková, ved. OEK
Číslo tisku: P10-030000/2020
Zpět na začátek usnesení