Materiály a usnesení rady a zastupitelstva

Úvodní stránka usnesení » Rada » Detaily Usnesení
  

k návrhu na schválení převodu činností, majetku, skladových zásob, práv, povinností a závazků organizace Školní jídelna, Praha 10, Vršovická 68/1429, příspěvková organizace, se sídlem Praha 10, Vršovická 1429/68 na organizaci Centrum sociální a ošetřovatelské pomoci v Praze 10, příspěvková organizace, se sídlem Praha 10, Sámova 7 v provozovnách v ulici Sámova a v ulici Zvonková ke dni 31. 12. 2019

Datum přijetí: 19.11.2019
Číslo jednání: 20
Číslo usnesení: 942

Materiály k usnesení

Obsah usnesení:

Rada městské části Praha 10

 

I. schvaluje

  1. převod činností spočívajících v přípravě a distribuci jídel zajišťovaných v provozovnách Centra sociální a ošetřovatelské pomoci v Praze 10, příspěvková organizace (dále „CSOP“) v ulici Sámova a v ulici Zvonková, provozovaných organizací Školní jídelna, Praha 10, Vršovická 68/1429, příspěvková organizace (dále „ŠJ“), na CSOP, a to s účinností ke dni 1. 1. 2020, dle Smlouvy o převodu činností, majetku, skladových zásob, práv, povinností a závazků, která je přílohou č. 1 předloženého materiálu
  2. bezúplatný převod práva hospodařit s majetkem svěřeným ŠJ, který se nachází v prostorách provozoven CSOP v ulici Sámova a v ulici Zvonková ke dni 31. 12. 2019, který je užíván pro výkon převáděných činností dle ustanovení I a), ze ŠJ na CSOP, s účinností ke dni 1. 1. 2020, dle Smlouvy o převodu činností, majetku, skladových zásob, práv, povinností a závazků, která je přílohou č. 1 předloženého materiálu
  3. úplatný převod skladových zásob na dotčených provozovnách ve stavu ke dni 31. 12. 2019 mezi zúčastněnými příspěvkovými organizacemi za kupní cenu odpovídající pořizovací ceně, dle Smlouvy o převodu činností, majetku, skladových zásob, práv, povinností a závazků, která je přílohou č. 1 předloženého materiálu

 

 

- 2 -

 

 

  1. přechod práv a povinností z pracovněprávních vztahů zaměstnanců, kteří se podílejí na výkonu převáděných činností, ze ŠJ na CSOP, a to s účinností ke dni 1. 1. 2020, dle Delimitačního protokolu, který je přílohou č. 2 předloženého materiálu
  2. dokumenty uvedené v přílohách č. 1 -  č. 3 předloženého materiálu

 

II.   ukládá

  1.  

Bc. Petříkovi, vedoucímu OSO

Mgr. Vrtiškovi, řediteli ŠJ Praha 10, p. o.

Ing. Černému, řediteli Centra SOP, p. o.

  1. zajistit realizaci bodu I. tohoto usnesení

 

Termín: 31. 12. 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Renata  C h m e l o v á

starostka

 

 

 

 

 

Ing. Jana  K o m r s k o v á

1. místostarostka

 

 

 

 

 

Předkladatel:  MgA. Kašpar, místostarosta

Anotace:         hospodaření s obecním majetkem; školství; zřízené organizace

Provede:          Mgr. Bc. Vinterová, ved. OŠK; Bc. Petřík, ved. OSO; Mgr. Vrtiška, řed. ŠJ Praha 10, o. p.; Ing. Černý, řed. Centra SOP, p. o.

Na vědomí:     -

Garant:            Mgr. Bc. Vinterová, ved. OŠK

Číslo tisku:      P10-125268/2019

Zpět na začátek usnesení