Materiály a usnesení rady a zastupitelstva

Úvodní stránka usnesení » Rada » Detaily Usnesení
  

k návrhu na jmenování členů Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (HIK) k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2019, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

Datum přijetí: 24.9.2019
Číslo jednání: 16
Číslo usnesení: 726

Materiály k usnesení

Obsah usnesení:

Rada městské části Praha 10

 

  1. jmenuje

doc. Ing. Lucii Sedmihradskou, Ph.D., předsedkyní Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (dále jen HIK) pro období výkonu funkce od 27. 9. 2019 do 30. 6. 2020 za městskou část Praha 10

 

II.   schvaluje

Ing. Zuzanu Vonšovskou, vedoucí referátu evidence majetku odboru ekonomického do funkce výkonného tajemníka HIK a do funkcí členů HIK:

 

  • Bc. Venuši Líbalovou, vedoucí oddělení účetnictví odboru ekonomického
  • Petru Šustrovou, referentku referátu výkonu vlastnických práv v oddělení koordinačních činností odboru majetkoprávního
  • Bc. Ilonu Bauerovou, referentku-ekonomku oddělení ekonomického odboru školství Milenu Bláhovou, referentku-ekonomku, oddělení ekonomického odboru školství
  • Ing. Blanku Suchou, ekonomku oddělení zřízených organizací a zdravotnictví odboru sociálního
  • Ing. Marka Neumana, referenta správy a provozu aplikací v oddělení e-Governmentu a ICT odboru hospodářské správy

 

v termínu od 27. 9. 2019 do 30. 6. 2020

 

 

- 2 -

 

 

III. ukládá

1. Ing. Slavíkovi, tajemníkovi

1.1.    jmenovat, k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2019 Hlavní inventarizační komisi městské části Praha 10, dle bodu II. tohoto usnesení

 

Termín: 25. 9. 2019

 

2.  Ing. Gombíkové, vedoucí OEK

Ing. Kouckému, vedoucímu OMP

Mgr. Bc Vinterové, vedoucí OŠK

Bc. Götzová, pověřená ved. OHS

Bc. Petříkovi, vedoucímu OSO

2.1.    dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu

 

Termín: 30. 6. 2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Renata  C h m e l o v á

starostka

 

 

 

 

 

Ing. Jana  K o m r s k o v á

1. místostarostka

 

 

 

 

 

 

- 3 -

 

 

 

 

 

 

 

Předkladatel:  Ing. Slavík, tajemník

Anotace:         funkce úřadu

Provede:          Ing. Slavík, tajemník; Ing. Gombíková, ved. OEK; Ing. Koucký, ved. OMP; Mgr. Bc. Vinterová, ved. OŠK; Bc. Götzová, pověřená ved. OHS; Bc. Petřík, ved. OSO

Na vědomí:     OEK

Garant:            Ing. Slavík, tajemník

Číslo tisku:      P10-101574/2019

Zpět na začátek usnesení