Rada městské části Praha 10
na základě usnesení hodnotící komise poptávkového řízení ze dne 29. 5. 2019 „Zhotovení projektové dokumentace pro stavbu: Výměna oken a oplechovaní střechy v budově č. p. 500 v Kodaňské ulici a v budově č. p. 411 v Estonské ulici“ výběr ekonomicky nejvýhodnější nabídky a výběr dodavatele ARW pb, s. r. o., se sídlem Praha 6 - Suchdol, Výhledské náměstí 614/11, PSČ 165 00, IČO 241 61 683, dle důvodové zprávy předloženého materiálu
II. ukládá
1. Ing. Kouckému, vedoucímu OMP
1.1. uzavřít smlouvu na realizaci veřejné zakázky malého rozsahu „Zhotovení projektové dokumentace pro stavbu: Výměna oken a oplechovaní střechy v budově č. p. 500 v Kodaňské ulici a v budově č. p. 411 v Estonské ulici“ se společností ARW pb, s. r. o., se sídlem Praha 6 - Suchdol, Výhledské náměstí 614/11, PSČ 165 00, IČO 241 61 683, dle důvodové zprávy předloženého materiálu
Termín: 15. 7. 2019
- 2 -
Renata C h m e l o v á
starostka
Ing. Jana K o m r s k o v á
1. místostarostka
Předkladatel: pí Koumarová, uvolněná členka RMČ
Anotace: správa obecního majetku; veřejné zakázky - soutěže a smlouvy o dílo
Provede: Ing. Koucký, ved. OMP
Na vědomí: -
Garant: Ing. Koucký, ved. OMP
Číslo tisku: P10-072182/2019
Zpět na začátek usnesení