Rada městské části Praha 10
časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu a plánu ZČ MČ Praha 10 na rok 2020 dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
II. ukládá
1. Ing. Gombíkové, vedoucí OEK
1.1. předat časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu MČ a plánu ZČ Praha 10 na rok 2020 příslušným vedoucím odborů ÚMČ Praha 10
Termín: 30. 6. 2019
2. Ing. Rafflové, vedoucí OST
Bc. Pecánkovi, vedoucímu OŽD
Ing. Kouckému, vedoucímu OMP
Ing. Březinovi, vedoucímu OBN
Mgr. Bc. Vinterové, pověřené ved. OŠK
Bc. Petříkovi, vedoucímu OSO
Mgr. Janků, pověřené ved. OKP
- 2 -
Ing. Floriánové, vedoucí OHS
Ing. Gombíkové, vedoucí OEK
2.1. při sestavování rozpočtu v rámci svého odvětví přesně dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací
Termín: dle nového časového harmonogramu prací
Kontrolní termín: 16. 8. 2019
Renata C h m e l o v á
starostka
Ing. Jana K o m r s k o v á
1. místostarostka
Předkladatel: doc. Ing. Sedmihradská, Ph.D., uvolněná členka RMČ
Anotace: rozpočet
Provede: Ing. Gombíková, ved. OEK; Ing. Rafflová, ved. OST; Bc. Pecánek, ved. OŽD; Ing. Koucký, ved. OMP; Ing. Březina, ved. OBN; Mgr. Bc. Vinterová, pověřená ved. OŠK; Bc. Petřík, ved. OSO; Mgr. Janků, pověřená ved. OKP; Ing. Floriánová, ved. OHS
Na vědomí: FiV
Garant: Ing. Gombíková, ved. OEK
Číslo tisku: P10-059273/2019
Zpět na začátek usnesení