Rada městské části Praha 10
schválený časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu MČ Praha 10 na rok 2019 dle přílohy č. 2 předloženého materiálu
II. schvaluje
nový časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu MČ Praha 10 na rok 2019 dle upravené přílohy č. 1 předloženého materiálu
III. ukládá
1. Ing. Gombíkové, vedoucí OEK
1.1. nový časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu MČ Praha 10 na rok 2019 předat příslušným vedoucím odborů ÚMČ Praha 10
Termín: 31. 1. 2019
- 2 -
2. Ing. Rafflové, vedoucí OST
Bc. Pecánkovi, vedoucímu OŽD
Ing. Kouckému, vedoucímu OMP
Ing. Březina, vedoucímu OBN
Mgr. Bc. Vinterové, pověřené ved. OŠK
Bc. Petříkovi, vedoucímu OSO
Mgr. Janků, pověřené ved. OKP
Ing. Floriánové, vedoucí OHS
Ing. Gombíkové, vedoucí OEK
2.1. při sestavování rozpočtu v rámci svého odvětví přesně dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací
Termín: dle nového časového harmonogramu prací
Kontrolní termín: 28. 2. 2019
Renata C h m e l o v á
starostka
Ing. Jana K o m r s k o v á
1. místostarostka
- 3 -
Předkladatel: doc. Ing. Sedmihradská, Ph.D., uvolněná členka RMČ
Anotace: rozpočet
Provede: Ing. Rafflová, ved. OST; Bc. Pecánek, ved. OŽD; Ing. Koucký, ved. OMP; Ing. Březina, ved. OBN; Mgr. Bc. Vinterová, pověřená ved. OŠK; Bc. Petřík, ved. OSO; Mgr. Janků, pověřená ved. OKP; Ing. Floriánová, ved. OHS; Ing. Gombíková, ved. OEK
Na vědomí: FiV
Garant: Ing. Gombíková, ved. OEK
Číslo tisku: P10-010188/2019
Zpět na začátek usnesení