Rada městské části Praha 10
zrušuje
schválený časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu MČ Praha 10 na rok 2018 dle přílohy č. 2 předloženého materiálu
II. schvaluje
nový časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu MČ Praha 10 na rok 2018 dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
III. ukládá
1. Ing. Gombíkové, vedoucí OEK
1.1. nový časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu MČ Praha 10 na rok 2018 předat příslušným vedoucím odborů ÚMČ Praha 10
Termín: 5. 2. 2018
- 2 -
2. Ing. Rafflové, vedoucí OST
Bc. Pecánkovi, vedoucímu OŽD
Ing. Kouckému, vedoucímu OMP
Mgr. Staňkovi, vedoucímu OBN
Mgr. Mottlové, vedoucí OŠK
Bc. Petříkovi, vedoucímu OSO
Ing. Pelkovi, vedoucímu OKP
Ing. Floriánové, vedoucí OHS
Ing. Gombíkové, vedoucí OEK
2.1. při sestavování rozpočtu v rámci svého odvětví přesně dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací
Termín: dle nového časového harmonogramu prací
Kontrolní termín: 20. 2. 2018
Ing. Vladimír N o v á k
starosta
Ing. Tomáš P e k, S.E.
1. místostarosta
- 3 -
Předkladatel: Ing. Novák, starosta
Anotace: rozpočet
Provede: Ing. Gombíková, ved. OEK; Ing. Rafflová, ved. OST; Bc. Pecánek, ved. OŽD; Ing. Koucký, ved. OMP; Mgr. Staněk, pověřený ved. OBN; Mgr. Mottlová, ved. OŠK; Bc. Petřík, ved. OSO; Ing. Pelka, ved. OKP; Ing. Floriánová, ved. OHS
Na vědomí: FiV
Garant: Ing. Gombíková, ved. OEK
Číslo tisku: P10-008877/2018; P10-013861/2018
Zpět na začátek usnesení