Materiály a usnesení rady a zastupitelstva

Úvodní stránka usnesení » Rada » Detaily Usnesení
  

k návrhu na jmenování členů Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (HIK) k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2017, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

Datum přijetí: 30.8.2017
Číslo jednání: 15
Číslo usnesení: 643

Obsah usnesení:

Rada městské části Praha 10

 

jmenuje

Ing. Zdeňka Vávru, PhD., předsedou Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (dále jen HIK) pro období výkonu funkce od 1. 9. 2017 do 30. 6. 2018 za městskou část Praha 10

 

II.   schvaluje

p. Zdeňka Biskupa, vedoucího referátu komunikací odboru životního prostředí, dopravy a rozvoje, odd. státní správy - životní prostředí a doprava, do funkce výkonného tajemníka HIK a do funkcí členů HIK:

-    Bc. Venuši Líbalovou, vedoucí oddělení účetnictví odboru ekonomického

-    Ing. Zuzanu Vonšovskou, vedoucí referátu evidence majetku a statistických analýz odboru ekonomického; v době nepřítomnosti výkonného tajemníka HIK jeho zastupováním v plném rozsahu

-    pí Renatu Malou, referentku oddělení činností vlastníka a prodeje nemovitého majetku odboru majetkoprávního

-    Bc. Ilonu Bauerovou, referentku - ekonomku oddělení ekonomického odboru školství

-    pí Milenu Bláhovou, referentku - ekonomku, oddělení ekonomického odboru školství

 

 

- 2 -

 

 

-    pí Radku Sztefkovou Revayovou, administrativní a spisovou pracovnici odboru sociálního

-    Ing. Marka Neumana, referenta správy aplikací oddělení IT odboru hospodářské správy

 

v termínu od 1. 9. 2017 do 30. 6. 2018

 

III. ukládá

1. Ing. Slavíkovi, tajemníkovi

1.1.    jmenovat, k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2017 Hlavní inventarizační komisi městské části Praha 10, dle bodu II. tohoto usnesení

 

Termín: 1. 9. 2017

 

2. Bc. Pecánkovi, vedoucímu OŽD

Ing. Gombíkové, vedoucí OEK

Ing. Kouckému, vedoucímu OMP

Mgr. Mottlové, vedoucí OŠK

Ing. Floriánové, vedoucí OHS

Bc. Petříkovi, vedoucímu OSO

dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu

 

Termín: 30. 6. 2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ing. Vladimír  N o v á k

starosta

 

 

 

 

 

Ing. Tomáš  P e k, S.E.

1. zástupce starosty

- 3 -

 

 

 

 

 

 

 

Předkladatel:  Ing. Slavík, tajemník

Anotace:         funkce úřadu

Provede:          Ing. Slavík, tajemník; Bc. Pecánek, ved. OŽD; Ing. Gombíková, ved. OEK; Ing. Koucký, ved. OMP; Mgr. Mottlová, ved. OŠK; Ing. Floriánová, ved. OHS; Bc. Petřík, ved. OSO

Na vědomí:     p. Biskup, HIK; Ing. Vonšovská, OEK

Garant:            Ing. Slavík, tajemník

Číslo tisku:      P10-079574/2017

 

Zpět na začátek usnesení