Rada městské části Praha 10
schvaluje
časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu MČ Praha 10 na rok 2018 dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
II. ukládá
1. Ing. Gombíkové, vedoucí OEK
1.1. časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu MČ Praha 10 na rok 2018 předat příslušným vedoucím odborů ÚMČ Praha 10
Termín: 31. 8. 2017
- 2 -
2. Ing. Rafflové, vedoucí OST
Bc. Pecánkovi, vedoucímu OŽD
Ing. Kouckému, vedoucímu OMP
Mgr. Mottlové, vedoucí OŠK
Bc. Petříkovi, vedoucímu OSO
Ing. Pelkovi, vedoucímu OKP
Ing. Floriánové, vedoucí OHS
Ing. Gombíkové, vedoucí OEK
2.1. při sestavování rozpočtu v rámci svého odvětví přesně dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací
Termín: dle schváleného časového harmonogramu prací
Kontrolní termín: 31. 12. 2017
Ing. Vladimír N o v á k
starosta
Ing. Tomáš P e k, S.E.
1. zástupce starosty
Předkladatel: Ing. Novák, starosta
Anotace: rozpočet
Provede: Ing. Rafflová, ved. OST; Bc. Pecánek, ved. OŽD; Ing. Koucký, ved. OMP; Mgr. Mottlová, ved. OŠK; Bc. Petřík, ved. OSO; Ing. Pelka, ved. OKP; Ing. Floriánová, ved. OHS; Ing. Gombíková, ved. OEK
Na vědomí: FiV
Garant: Ing. Gombíková, ved. OEK
Číslo tisku: P10-079669/2017
Zpět na začátek usnesení