Materiály a usnesení rady a zastupitelstva

Úvodní stránka usnesení » Rada » Detaily Usnesení
  

k návrhu časového harmonogramu prací pro sestavení rozpočtu MČ Praha 10 na rok 2018

Datum přijetí: 30.8.2017
Číslo jednání: 15
Číslo usnesení: 637

Obsah usnesení:

Rada městské části Praha 10

 

schvaluje

časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu MČ Praha 10 na rok 2018 dle přílohy č. 1 předloženého materiálu

 

II.   ukládá

1. Ing. Gombíkové, vedoucí OEK

1.1.    časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu MČ Praha 10 na rok 2018 předat příslušným vedoucím odborů ÚMČ Praha 10

 

Termín: 31. 8. 2017

 

 

- 2 -

 

 

2. Ing. Rafflové, vedoucí OST

Bc. Pecánkovi, vedoucímu OŽD

Ing. Kouckému, vedoucímu OMP

Mgr. Mottlové, vedoucí OŠK

Bc. Petříkovi, vedoucímu OSO

Ing. Pelkovi, vedoucímu OKP

Ing. Floriánové, vedoucí OHS

Ing. Gombíkové, vedoucí OEK

2.1.    při sestavování rozpočtu v rámci svého odvětví přesně dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací

 

Termín: dle schváleného časového harmonogramu prací

Kontrolní termín: 31. 12. 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ing. Vladimír  N o v á k

starosta

 

 

 

 

 

Ing. Tomáš  P e k, S.E.

1. zástupce starosty

 

 

 

 

 

Předkladatel:  Ing. Novák, starosta

Anotace:         rozpočet

Provede:          Ing. Rafflová, ved. OST; Bc. Pecánek, ved. OŽD; Ing. Koucký, ved. OMP; Mgr. Mottlová, ved. OŠK; Bc. Petřík, ved. OSO; Ing. Pelka, ved. OKP; Ing. Floriánová, ved. OHS; Ing. Gombíková, ved. OEK

Na vědomí:     FiV

Garant:            Ing. Gombíková, ved. OEK

Číslo tisku:      P10-079669/2017

Zpět na začátek usnesení