Zastupitelstvo městské části Praha 10
I. bere na vědomí
a) informaci o průběhu 2. ročníku projektu Moje stopa za období mezi 13. a 16. zasedáním ZMČ dle důvodové zprávy předloženého materiálu
b) Výsledky hlasování „Praha 10 – participativní rozpočet“, zpracované společností Demokracie 2.1, dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
c) Vyhodnocení procesu participativního rozpočtování městské části Praha 10, zpracované společností Agora CE, o. p. s., dle přílohy č. 2 předloženého materiálu
II. schvaluje
a) částku pro 3. ročník participativního rozpočtu ve výši 5 000 000 Kč
b) Pravidla pro vyhlášení Výzvy pro podání návrhů do projektu Moje stopa dle přílohy č. 3 předloženého materiálu
c) navržený postup v procesu, včetně harmonogramu realizace procesu participativního rozpočtování, dle důvodové zprávy a přílohy č. 4 předloženého materiálu
III. ukládá
1. Radě MČ Praha 10
1.1. zajistit v pokladní správě účelovou rozpočtovou rezervu pro participativní rozpočet dle bodu II. a) tohoto usnesení
Kontrolní termín: 31. 12. 2017
Termín: 31. 3. 2018
- 2 -
1.2. v souladu s usnesením RHMP č. 603 ze dne 22. 3. 2016 požádat, v rámci finančního vypořádání za rok 2017, o částečné pokrytí finančních prostředků, vynaložených v roce 2017 na realizaci projektů, vzešlých z participativního rozpočtu
Termín: 15. 2. 2018
2. Mgr. Zoufalíkovi, uvolněnému členu RMČ
2.1. informovat ZMČ Praha 10 o postupu v realizaci 3. ročníku projektu Moje stopa
Termín: 31. 12. 2017
Ing. Vladimír N o v á k
starosta
Ing. Tomáš P e k, S.E.
1. zástupce starosty
Předkladatel: Mgr. Zoufalík, uvolněný člen RMČ
Číslo tisku: P10-058792/2017
Zpět na začátek usnesení