Materiály a usnesení rady a zastupitelstva

Úvodní stránka usnesení » Rada » Detaily Usnesení
  

k informaci o průběhu užšího řízení na veřejnou zakázku „Správa domovního fondu svěřeného MČ Praha 10“

Datum přijetí: 30.1.2017
Číslo jednání: 3
Číslo usnesení: 77

Obsah usnesení:

Rada městské části Praha 10

 

bere na vědomí

a)informaci o průběhu užšího řízení na veřejnou zakázku „Správa domovního fondu svěřeného MČ Praha 10“ dle důvodové zprávy předloženého materiálu

b)námitky uchazeče AUSTIS Správa, s. r. o., proti zadávacím podmínkám veřejné zakázky „Správa domovního fondu svěřeného MČ Praha 10“ ze dne 19. 1. 2017

c)námitky uchazeče CENTRA, a. s., proti zadávacím podmínkám veřejné zakázky „Správa domovního fondu svěřeného MČ Praha 10“ ze dne 27. 1. 2017

 

schvaluje

na základě předložených právních stanovisek

 

a)vyhovění námitkám uchazeče AUSTIS Správa, s. r. o., proti zadávacím podmínkám veřejné zakázky „Správa domovního fondu svěřeného MČ Praha 10“ ze dne 19. 1. 2017 ve smyslu § 111 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, dle přílohy č. 4 předloženého materiálu

b)vyhovění námitkám uchazeče CENTRA, a. s.  proti zadávacím podmínkám veřejné zakázky „Správa domovního fondu svěřeného MČ Praha 10“ ze dne 27. 1. 2017 ve smyslu § 111 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, dle přílohy č. 8 předloženého materiálu

c)zrušení užšího řízení na veřejnou zakázku „Správa domovního fondu svěřeného MČ Praha 10“ dle § 84 odst. 2 písm. e) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách

 

 

- 2 -

 

 

ukládá

1. Mgr. Janů, pověřenému ved. OMP

1.1.    informovat uchazeče o zrušení užšího řízení na veřejnou zakázku „Správa domovního fondu svěřeného MČ Praha 10“ a zveřejnit oznámení o zrušení užšího řízení na veřejnou zakázku „Správa domovního fondu svěřeného MČ Praha 10“ ve Věstníku veřejných zakázek

 

Termín: 2. 2. 2017

 

1.2.    předložit radě návrh na zajištění kontinuální správy bytových domů po 28. 2. 2017

 

Termín: 2. 2. 2017

 

1.3.    předložit radě návrh na nové vyhlášení zadávacího řízení na veřejnou zakázku „Správa domovního fondu svěřeného MČ Praha 10“ na základě revize zadávacích podmínek po zapracování dotazů a námitek uchazečů ve smyslu důvodové zprávy předloženého materiálu

 

Kontrolní termín: 31. 3. 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ing. Vladimír  N o v á k

starosta

 

 

 

 

 

Ing. Tomáš  P e k, S.E.

1. zástupce starosty

 

 

- 3 -

 

 

 

 

 

 

 

Předkladatel:  Ing. Novák, starosta

Anotace:         byty; správa obecního majetku

Provede:         Mgr. Janů, pověřený ved. OMP

Na vědomí:     OEK

Garant:            Mgr. Janů, pověřený ved. OMP

Číslo tisku:      P10-010933/2017

Zpět na začátek usnesení