Rada městské části Praha 10
I. ukládá
1. Ing. Floriánové, vedoucí OHS
1.1.uzavřít smlouvu na realizaci veřejné zakázky „Poskytování podpory systému E - SPIS“ se společností ICZ, a. s., IČ: 251 45 444, se sídlem Na hřebenech II 1718/10, 140 00 Praha 4, dle důvodové zprávy předloženého materiálu
Termín: 10. 2. 2017
1.2.uzavřít smlouvu na realizaci veřejné zakázky „Poskytování podpory systému DES/IDES“ se společností TOM - computer, s. r. o., IČ: 604 65 832, se sídlem Sládkova 476/3, 170 00 Praha 7, dle důvodové zprávy předloženého materiálu
1.3. uzavřít smlouvu na realizaci veřejné zakázky „Poskytování podpory systému MISYS/WEBMISYS“ se společností GEPRO, spol. s r. o., IČ: 448 51 529, se sídlem Štefánikova 52, 150 00 Praha 5, dle důvodové zprávy předloženého materiálu
- 2 -
1.4.uzavřít smlouvu na realizaci veřejné zakázky „Poskytování podpory systému Data Centrum“ se společností DATACENTRUM systems & consulting, a. s., IČ: 256 31 721, se sídlem Písnická 30/13, 140 00 Praha 4, dle důvodové zprávy předloženého materiálu
1.5.uzavřít smlouvu na realizaci veřejné zakázky „Poskytování podpory systému VITA“ se společností VITA software, s. r. o., IČ: 610 60 631, se sídlem Na Beránce 57/2, 160 00 Praha 6, dle důvodové zprávy předloženého materiálu
Termín: 1. 3. 2017
Ing. Vladimír N o v á k
starosta
Ing. Tomáš P e k, S.E.
1. zástupce starosty
Předkladatel: Mgr. Cabrnochová, neuvolněná členka RMČ
Anotace: informatika; veřejné zakázky - soutěže a smlouvy o dílo
Provede: Ing. Floriánová, vedoucí OHS
Na vědomí:-
Garant: Mgr. Janů, pověřený ved. OMP
Číslo tisku: P10-005713/2017
Zpět na začátek usnesení