Rada městské části Praha 10
I. schvaluje
časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu MČ Praha 10 na rok 2017 dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
II. ukládá
1. Ing. Gombíkové, vedoucí OEK
1.1. časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu MČ Praha 10 na rok 2017 předat příslušným vedoucím odborů ÚMČ Praha 10
Termín: 16. 12. 2016
- 2 -
2. Ing. Rafflové, pověřené ved. OST
Bc. Pecánkovi, vedoucímu OŽD
Mgr. Janů, pověřenému ved. OMP
Mgr. Mottlové, vedoucí OŠK
Bc. Petříkovi, vedoucímu OSO
pí Čejkové, pověřené ved. OKP
Ing. Floriánové, pověřené ved. OHS
Ing. Gombíkové, vedoucí OEK
při sestavování rozpočtu v rámci svého odvětví přesně dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací
Termín: dle schváleného časového harmonogramu prací
Kontrolní termín: 31. 12. 2016
Ing. Vladimír N o v á k
starosta
Ing. Tomáš P e k, S.E.
1. zástupce starosty
- 3 -
Předkladatel: Ing. Novák, starosta
Anotace: rozpočet
Provede: Ing. Gombíková, ved. OEK; Ing. Rafflová, pověřená ved. OST; Bc. Pecánek, ved. OŽD; Mgr. Janů, pověřený ved. OMP; Mgr. Mottlová, ved. OŠK; Bc. Petřík, ved. OSO; pí Čejková, pověřená ved. OKP; Ing. Floriánová, pověřená ved. OHS
Na vědomí: FiV
Garant: Ing. Gombíková, ved. OEK
Číslo tisku: P10-131732/2016
Zpět na začátek usnesení