Materiály a usnesení rady a zastupitelstva

Úvodní stránka usnesení » Rada » Detaily Usnesení
  

k návrhu na jmenování členů Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (HIK) k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2016, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

Datum přijetí: 22.9.2016
Číslo jednání: 18
Číslo usnesení: 675

Obsah usnesení:

Rada městské části Praha 10

 

jmenuje

Ing. Zdeňka Vávru, člena ZMČ předsedou Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (dále jen HIK) v termínu od 1. 11. 2016 do 30. 6. 2017 za městskou část Praha 10

 

II.   schvaluje

Zdeňka Biskupa, vedoucího referátu komunikací odboru životního prostředí, dopravy a rozvoje, odd. státní správy - životní prostředí a doprava, do funkce výkonného tajemníka HIK a do funkcí členů HIK:

Bc. Venuši Líbalovou, vedoucí oddělení účetnictví odboru ekonomického
Ing. Zuzanu Vonšovskou, vedoucí referátu evidence majetku a statistických analýz odboru ekonomického
Renatu Malou, referentku oddělení činností vlastníka a prodeje nemovitého majetku odboru majetkoprávního
Bc. Ilonu Bauerovou, referentku-ekonomku oddělení ekonomického odboru školství
Jitku Boučkovou, ekonomku, kontrolorku oddělení ekonomického odboru školství
Ing. Barboru Zmijovou, ekonomku oddělení zřízených organizací a zdravotnictví odboru sociálního
Ing. Marka Neumana,  referenta správy aplikací oddělení IT odboru hospodářské správy

v termínu od 1. 11. 2016 do 30. 6. 2017

- 2 -

 

 

III. ukládá

1. Ing. Slavíkovi, tajemníkovi

1.1.    jmenovat, k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2016 Hlavní inventarizační komisi městské části Praha 10, dle bodu I. a II. tohoto usnesení

 

Termín: 27. 9. 2016

 

2. Ing. Gombíkové, vedoucí OEK

Mgr. Janů, pověřenému ved. OMP

Ing. Floriánové, pověřené ved. OHS

Mgr. Mottlové, vedoucí OŠK

Bc. Pecánkovi, vedoucímu OŽD

Bc. Petříkovi, vedoucímu OSO

2.1.    dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu

 

Termín: 30. 6. 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ing. Vladimír  N o v á k

starosta

 

 

 

 

 

Ing. Tomáš  P e k, S.E.

1. zástupce starosty

 

 

- 3 -

 

 

 

 

 

 

 

Předkladatel:  Ing. Slavík, tajemník

Anotace:         funkce úřadu

Provede:         Ing. Slavík, tajemník; Ing. Gombíková, ved. OEK; Mgr. Janů, pověřený ved. OMP; Ing. Floriánová, pověřená ved. OHS; Mgr. Mottlová, ved. OŠK; Bc. Pecánek, ved. OŽD ; Bc. Petřík, ved. OSO

Na vědomí:     p. Biskup, výkonný tajemník HIK

Garant:            Ing. Slavík, tajemník

Číslo tisku:      P10-090732/2016

Zpět na začátek usnesení