Rada městské části Praha 10
souhlasí
s vyhlášením výběrového řízení na podání žádostí o odkup pronajatých nebytových jednotek se stanovením minimální ceny vyhlášeného v termínu od 4. 1. 2016 do 8. 2. 2016 ve znění přílohy č. 1 předloženého materiálu
II. ukládá
l. Mgr. Eksteinovi, MBA, vedoucímu OMP
1.1. podepsat podmínky výběrového řízení a zajistit zveřejnění výběrového řízení na úřední desce Úřadu městské části Praha 10, včetně propagace nebytových jednotek ve znění dle důvodové zprávy předloženého materiálu
Termín: 21. 12. 2015
provést posouzení došlých žádostí o odkup nebytových jednotek se stanovením minimální ceny z hlediska splnění vyhlášených podmínek zveřejněného výběrového řízení
Termín: 7. 3. 2016
- 2 -
předložit Radě MČ Praha 10 návrh vítězných uchazečů v rámci zveřejněného výběrového řízení
Termín: 22. 3. 2016
JUDr. Radmila K l e s l o v á
starostka
Ing. Vladimír N o v á k
1. zástupce starostky
Předkladatel: doc. Ing. David, Ph.D., zást. starostky
Anotace: privatizace obecního majetku
Provede: Mgr. Ekstein, MBA, ved. OMP
Na vědomí: -
Garant: Mgr. Ekstein, MBA, ved. OMP
Číslo tisku: P10-127410/2015
Zpět na začátek usnesení