Materiály a usnesení rady a zastupitelstva

Úvodní stránka usnesení » Rada » Detaily Usnesení
  

k návrhu na zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2015, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo právnická osoba zřízená nebo založená městskou částí Praha 10

Datum přijetí: 1.12.2015
Číslo jednání: 23
Číslo usnesení: 1038

Obsah usnesení:

Rada městské části Praha 10

 

bere na vědomí

usnesení Rady hl. m. Prahy č. 2642 ze dne 27. 10. 2015, k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků hl. m. Prahy  k 31. 12. 2015

 

II.   ukládá

1. Ing. Slavíkovi, tajemníkovi

1.1. vydat dílčím inventarizačním komisím jednotlivých inventarizačních míst dle Přílohy č. 2 předloženého materiálu „Pověření“ k zajištění a provedení fyzické a dokladové inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2015

 

Termín: 20. 12. 2015

 

dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise MČ Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu

 

Termín: 31. 10. 2016

 

 

- 2 -

 

 

2. JUDr. Kleslové, starostce

2.1. zabezpečit předání dokumentace o provedené inventarizaci za městskou část Praha 10 - za vlastní úřad a právnické osoby jí zřízené nebo založené do oddělení metodiky účetnictví odboru účetnictví MHMP dle pokynů uvedených v Metodickém pokynu MHMP

 

Termín: 19. 2. 2016

 

2.2.  zabezpečit předání Inventarizační zprávy za MČ a popř. Prohlášení o provedené inventarizaci a komentář k rozdílům za PO v tiskové i elektronické podobě (inventarizace@praha.eu) do odboru evidence, správy a využití majetku MHMP

 

Termín: 19. 2. 2016

 

2.3.  zabezpečit předání výstupů z programu IS SEM ENO/LENO za vlastní městskou část Praha 10 a právnické osoby zřízené nebo založené městskou částí Praha 10 dokumentace o provedené do odboru evidence, správy a využití majetku MHMP

 

Termín: 19. 2. 2016

 

2.4.  zabezpečit předání rekapitulace cen inventurních soupisů nemovitostí ve vlastnictví hl. m. Prahy - tab. č. 8 do odboru evidence, správy a využití majetku MHMP

 

Termín: 19. 2. 2016

 

2.5.  zabezpečit předání rekapitulace cen inventurních soupisů nemovitostí, které nejsou ve vlastnictví hl. m. Prahy - tab. č. 8d (podrozvahové účty) do odboru evidence, správy a využití majetku MHMP

 

Termín: 19. 2. 2016

 

3. Bc. Floriánové, pověřené vedením OHS

Bc. Petříkovi, vedoucímu OSO

Mgr. Eksteinovi, vedoucímu OMP

Ing. Gombíkové, vedoucí OEK

Bc. Pecánkovi, vedoucímu OŽD

Mgr. Baudisovi, vedoucímu OŠK

Ing. Nachlingerové, vedoucí OŽI

Mgr. Janků, pověřené vedením OKP

Ing. Rafflové, pověřené vedením OST

Mgr. Horníkové, vedoucí OOS

3.1.   metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v  souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo právnická osoba zřízená nebo založená městskou částí Praha 10

 

Termín: 19. 2. 2016

- 3 -

 

 

3.2.  při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2015 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2015, s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2015 - Příloha č. 1 usnesení Rady HMP č. 2642 ze dne 27. 10. 2015. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2015 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

 

za fyzickou inventuru          Termín: 29. 1. 2016

                                                                         za dokladovou inventuru     Termín: 29. 1. 2016

 

3.3.  k zajištění vypracování podkladů pro dokladovou inventuru vytvořit pracovní skupinu na odboru stavebním a odboru občanskoprávním a její složení písemně oznámit vedoucí oddělení účetnictví OEK. Tyto podklady odevzdat ke kontrole tomuto oddělení

 

Termín: 27. 1. 2016

 

4. zástupcům statutárních orgánů právnických osob zřízených nebo založených městskou částí Praha 10:

Ing. Černému, řediteli Centra SOP, p. o.

pí Krumpholzové, ředitelce KD Barikádníků

pí Voldřichové, ředitelce MŠ Bajkalská

Bc.Voržáčkové, ředitelce MŠ Benešovská

pí Hruzíkové, ředitelce MŠ Dvouletky

pí Drbohlavové, ředitelku MŠ Hřibská

Mgr. Málkové, ředitelce MŠ Chmelová

pí Haškovcové, ředitelku MŠ Kodaňská

Mgr. Janouškovcové, ředitelce MŠ Přetlucká

pí Kubizňákové, ředitelce MŠ Magnitogorská

Bc. Provazníkové, ředitelce MŠ Mládežnická

Mgr. Čápové, ředitelce MŠ Nedvězská

pí Škopánové, ředitelce MŠ Omská

Mgr. Nedvědové, ředitelce MŠ Štěchovická

pí Křížové, ředitelce MŠ Tolstého

Mgr. Hupcejové, ředitelce MŠ Troilova

pí Ivanové, ředitelce MŠ Tuchorazská

pí Bendové, ředitelce MŠ U Roháčových kasáren

pí Poršové, ředitelce MŠ U Vršovického nádraží, Sámova

Mgr. Benešové, ředitelce MŠ Ve Stínu

PaedDr. Přiklopilové, ředitelce MŠ Vladivostocká

Mgr. Červíčkové, ředitelce MŠ Zvonková

MUDr. Ptáčkovi, řediteli LDN Vršovice, p. o.

Mgr. Vrtiškovi, řediteli ŠJ, Vršovická

Mgr. Polanské, ředitelce ZŠ Brigádníků

Mgr. Bucharovi, řediteli ZŠ Břečťanová

Mgr. Bc. Vonešovi, řediteli ZŠ Gutova

Mgr. Hotovému, řediteli ZŠ Hostýnská

 

- 4 -

 

 

Ing. Bc. Taufmannové, ředitelce ZŠ Jakutská

Mgr. Vaňkové, ředitelce ZŠ Karla Čapka, Kodaňská

Mgr. Jeřábkové, ředitelce ZŠ Nad Vodovodem

Mgr. Rohlíčkové, ředitelce ZŠ Olešská

Mgr. Čuříkové, ředitelce ZŠ Švehlova

Mgr. Pohořelé, ředitelce ZŠ U Roháčových kasáren

Mgr. Jeřábkovi, řediteli ZŠ U Vršovického nádraží

Mgr. Košťálové, ředitelce ZŠ V Rybníčkách

PhDr. Bc. Churáčkové, ředitelce ZŠ Eden, Vladivostocká

zajistit provedení inventarizace majetku a závazků hl. m. Prahy, kde subjektem hospodaření je právnická osoba zřízená nebo založená městskou částí Praha 10. Při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2015 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2015, s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2015 - Příloha č. 1 usnesení Rady HMP č. 2642 ze dne 27. 10. 2015. Termín odevzdávání výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2015 bude vyhlášen Příkazem tajemníka ÚMČ Praha 10

 

Termín: 29. 1. 2016

 

4.2.  postupovat při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2015 dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2015, s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2015 ze dne 27. 10. 2015. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2015 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

 

                                                                         za fyzickou inventuru          Termín: 29. 1. 2016

                                                                         za dokladovou inventuru     Termín: 29. 1. 2016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

JUDr. Radmila  K l e s l o v á

starostka

 

 

 

 

 

- 5 -

 

 

 

 

 

 

 

Ing. Vladimír  N o v á k

1. zástupce starostky

 

 

 

 

 

Předkladatel:  Ing. Slavík, tajemník

Anotace:         samospráva

Provede:          Ing. Slavík, tajemník; JUDr. Kleslová, starostka; Mgr. Ekstein, MBA, ved. OMP; Ing. Gombíková, ved. OEK; Mgr. Baudis, ved. OŠK; Bc. Floriánová, pověřená ved. OHS; Bc. Pecánek, ved. OŽD; Bc. Petřík, ved. OSO; Ing. Nachlingerová, ved. OŽI; Mgr. Janků, pověřená ved. OKP; Ing. Rafflová, pověřená ved. OST; Mgr. Horníková, ved. OOS; Ing. Černý, řed. Centra SOP, p. o.; pí Krumpholzová, ředitelka KD Barikádníků; pí Voldřichová, ředitelka MŠ Bajkalská; Bc. Voržáčková, ředitelka MŠ Benešovská; pí Hruzíková, ředitelka MŠ Dvouletky; pí Drbohlavová, ředitelka MŠ Hřibská; Mgr. Málková, ředitelka MŠ Chmelová; pí Haškovcová, ředitelka MŠ Kodaňská; Mgr. Janouškovcová, ředitelka MŠ Přetlucká; pí Kubizňáková, ředitelka MŠ Magnitogorská; Bc. Provazníková, ředitelka MŠ Mládežnická; Mgr. Čápová, ředitelka MŠ Nedvězská; pí Škopánová, ředitelka MŠ Omská; Mgr. Nedvědová, ředitelka MŠ Štěchovická; pí Křížová; ředitelka MŠ Tolstého; Mgr. Hupcejová, ředitelka MŠ Troilova; pí Ivanová            ředitelka MŠ Tuchorazská; pí Bendová, ředitelka MŠ U Roháčových kasáren; pí Poršová, ředitelka MŠ U Vršovického nádraží, Sámova; Mgr. Benešová, ředitelka MŠ Ve Stínu; PaedDr. Přiklopilová, ředitelka MŠ Vladivostocká; Mgr. Červíčková, ředitelka MŠ Zvonková; MUDr. Ptáček, řed. LDN Vršovice, p. o.; Mgr. Vrtiška, řed. ŠJ Praha 10, p. o.; Mgr. Polanská, ředitelka ZŠ Brigádníků; Mgr. Buchar, ředitel ZŠ Břečťanová; Mgr. Bc. Voneš, ředitel ZŠ Gutova; Mgr. Hotový, ředitel ZŠ Hostýnská; Ing. Bc. Taufmannová, ředitelka ZŠ Jakutská; Mgr. Vaňková, ředitelka ZŠ Karla Čapka, Kodaňská; Mgr. Jeřábková, ředitelka ZŠ Nad Vodovodem; Mgr. Rohlíčková, ředitelka ZŠ Olešská; Mgr. Čuříková, ředitelka ZŠ Švehlova; Mgr. Pohořelá, ředitelka ZŠ U Roháčových kasáren; Mgr. Jeřábek, ředitel ZŠ U Vršovického nádraží; Mgr. Košťálová, ředitelka ZŠ V Rybníčkách; PhDr. Bc. Churáčková, ředitelka ZŠ Eden, Vladivostocká

 

 

- 6 -

 

 

Na vědomí:     p. Biskup, zpracovatel; Centrum SOP, p. o.; KD Barikádníků, p. o.; MŠ Bajkalská; MŠ Benešovská; MŠ Dvouletky; MŠ Hřibská; MŠ Chmelová; MŠ Kodaňská; MŠ Přetlucká; MŠ Magnitogorská; MŠ Mládežnická; MŠ Nedvězská; MŠ Omská; MŠ Štěchovická; MŠ Tolstého; MŠ Troilova; MŠ Tuchorazská; MŠ U Roháčových kasáren; MŠ U Vršovického nádraží; MŠ Ve Stínu; MŠ Vladivostocká; MŠ Zvonková; LDN Vršovice, p. o.; ŠJ Praha 10, p. o.; ZŠ Brigádníků; ZŠ Břečťanová; ZŠ Gutova; ZŠ Hostýnská; ZŠ Jakutská; ZŠ Karla Čapka, Kodaňská; ZŠ  Nad Vodovodem; ZŠ Olešská; ZŠ Švehlova; ZŠ U Roháčových kasáren; ZŠ U Vršovického nádraží; ZŠ V Rybníčkách; ZŠ Eden; Vladivostocká

Garant:            JUDr. Kleslová, starostka; Ing. Slavík, tajemník

Číslo tisku:      P10-118641/2015

Zpět na začátek usnesení