Rada městské části Praha 10
I. bere na vědomí
informaci o průběhu a výsledcích výběrového řízení na realizaci zakázky „Zajištění analýzy potřeb ÚMČ Praha 10 pro oblast ICT“ dle důvodové zprávy a příloh předloženého materiálu
II. schvaluje
a) na základě doporučení hodnotící komise ze dne 24. 6. 2015 a doporučení FiV i KMN ze dne 29. 6. 2015 k jednotlivým nabídkám podaným ve výběrového řízení na veřejnou zakázku „Zajištění analýzy potřeb ÚMČ Praha 10 pro oblast ICT“ výběr nejvhodnější nabídky RELSIE, s. r. o., se sídlem Na Stárce 1201/12, 150 00 Praha 5, IČ: 624 17 339, s nabídkovou cenou 265 000 Kč bez DPH
b) uzavření smlouvy o dílo na veřejnou zakázku „Zajištění analýzy potřeb ÚMČ Praha 10 pro oblast ICT“ se společností RELSIE, s. r. o., se sídlem Na Stárce 1201/12, 150 00 Praha 5, IČ: 624 17 339
III. ukládá
1. p. Berkovi, vedoucímu OHS
1.1. uzavřít smlouvu o dílo na veřejnou zakázku „Zajištění analýzy potřeb ÚMČ Praha 10 pro oblast ICT“ dle bodu II. b) tohoto usnesení ve znění dle přílohy č. 5 předloženého materiálu
Termín: 1. 7. 2015
- 2 -
JUDr. Radmila K l e s l o v á
starostka
Ing. Vladimír N o v á k
1. zástupce starostky
Předkladatel: Mgr. Cabrnochová, uvolněná členka RMČ
Anotace: informatika
Provede: p. Berka, ved. OHS
Na vědomí: -
Garant: p. Berka, ved. OHS
Číslo tisku: P10-068386/2015
Zpět na začátek usnesení