Materiály a usnesení rady a zastupitelstva

Úvodní stránka usnesení » Rada » Detaily Usnesení
  

k informaci o průběhu a výsledcích výběrového řízení na realizaci zakázky „Zajištění analýzy potřeb ÚMČ Praha 10 pro oblast ICT“

Datum přijetí: 30.6.2015
Číslo jednání: 3
Číslo usnesení: 626

Obsah usnesení:

Rada městské části Praha 10

 

I.    bere na vědomí

informaci o průběhu a výsledcích výběrového řízení na realizaci zakázky „Zajištění analýzy potřeb ÚMČ Praha 10 pro oblast ICT“ dle důvodové zprávy a příloh předloženého materiálu

 

II.   schvaluje

a)  na základě doporučení hodnotící komise ze dne 24. 6. 2015 a doporučení FiV i KMN ze dne 29. 6. 2015 k jednotlivým nabídkám podaným ve výběrového řízení na veřejnou zakázku „Zajištění analýzy potřeb ÚMČ Praha 10 pro oblast ICT“ výběr nejvhodnější nabídky RELSIE, s. r. o., se sídlem Na Stárce 1201/12, 150 00 Praha 5, IČ: 624 17 339, s nabídkovou cenou 265 000 Kč bez DPH

b)  uzavření smlouvy o dílo na veřejnou zakázku „Zajištění analýzy potřeb ÚMČ Praha 10 pro oblast ICT“ se společností RELSIE, s. r. o., se sídlem Na Stárce 1201/12, 150 00 Praha 5, IČ: 624 17 339

 

III. ukládá

1.  p.  Berkovi, vedoucímu OHS

1.1. uzavřít smlouvu o dílo na veřejnou zakázku „Zajištění analýzy potřeb ÚMČ Praha 10 pro oblast ICT“ dle bodu II. b) tohoto usnesení ve znění dle přílohy č. 5 předloženého materiálu

 

Termín: 1. 7. 2015

 

 

- 2 -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

JUDr. Radmila  K l e s l o v á

starostka

 

 

 

 

 

Ing. Vladimír  N o v á k

1. zástupce starostky

 

 

 

 

 

Předkladatel:  Mgr. Cabrnochová, uvolněná členka RMČ

Anotace:         informatika

Provede:         p. Berka, ved. OHS

Na vědomí:     -

Garant:            p. Berka, ved. OHS

Číslo tisku:      P10-068386/2015

 

Zpět na začátek usnesení