Archiv usnesení do 10/2014

 

 

Úvodní stránka archivu » Search Results » Detaily Usnesení
  

k návrhu na zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2011, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo právnická osoba zřízená nebo založená městskou částí Praha 10

Datum přijetí: 14.12.2011
Číslo jednání: 24
Číslo usnesení: 1279

Obsah usnesení:

Rada městské části Praha 10

I. bere na vědomí
Pokyn vlastníka - Hlavní město Praha - č.j.: EK 2301/11, ze dne 30. 11. 2011, kterým nařizuje provést inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2011.

II. ukládá
1. Ing. Slavíkovi, tajemníkovi
1.1. vydat dílčím inventarizačním komisím Úřadu městské části Praha 10 pověření k zajištění a provedení fyzické a dokladové inventarizace majetku a závazků k 31.12. 2011 pro jednotlivé správce majetku uvedených v bodu 3 tohoto usnesení
Termín: 19. 12. 2011

1.2. vydat dílčím inventarizačním komisím jednotlivých inventarizačních míst dle přílohy č. 2 předloženého materiálu pověření k zajištění a provedení fyzické a dokladové inventarizace majetku a závazků k 31.12. 2011

Termín: 19. 12. 2011

1.3. dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise MČ Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu

Termín: 31. 12. 2012

- 2 -




2. Ing. Richterovi, starostovi
2.1. zabezpečit předání dokumentace o provedené inventarizaci za městskou část Praha 10 za vlastní úřad a právnické osoby jimi zřízené nebo založené do oddělení metodiky účetnictví odboru účetnictví MHMP

Termín: 24. 2. 2012

2.2. zabezpečit předání dokumentace o provedené rekapitulaci inventurních soupisů nemovitostí ve vlastnictví hl. m. Prahy (tab. č. 8) a předání dokumentace o provedené rekapitulaci inventurních soupisů nemovitostí, které nejsou ve vlastnictví hl. m. Prahy (tab. č. 8d) „výstup z programu IS SEM ENO“ za vlastní městskou část Praha 10 a právnické osoby zřízené nebo založené městskou částí Praha 10 do oddělení evidence, správy a využití majetku odboru správy majetku MHMP
Termín: 24. 2. 2012

3. Mgr. Eksteinovi - vedoucímu OMP, Ing. Gombíková - vedoucí OEK, pí Štrobachové - vedoucí OŠK, p. Berkovi - vedoucímu OHS, Ing. Stárkovi, - vedoucímu OŽD, Mgr. Košťálové – vedoucí OSO, Ing. Nachlingerové - vedoucí OŽI
3.1. metodicky řídit a zabezpečit, v souladu se „Zásadami hospodaření s obecním majetkem“, vedených pod QI 63-01-06, inventarizaci majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo právnická osoba zřízená nebo založená městskou částí Praha 10

Termín: 24. 2. 2012

3.2. při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2011 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 ze dne 19. 11. 2009 aktualizovaného ke dni 7. 12. 2011 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazku hl. m. Prahy k 31. 12. 2008. Termín pro odevzdávání výsledků inventarizace majetku a závazů k 31. 12. 2011 bude stanoven Příkazem tajemníka ÚMČ Praha 10

Termín: 24. 2. 2012

3.3. výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2011 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10. Termín a způsob pro odevzdávání výsledků inventarizace majetku a závazů bude vyhlášen Příkazem tajemníka ÚMČ Praha 10

Termín: 6. 2. 2012


- 3 -




4. Mgr. Eksteinovi - vedoucímu OMP, Ing. Gombíková - vedoucí OEK, pí Štrobachové - vedoucí OŠK, p. Berkovi - vedoucímu OHS, Ing. Stárkovi, - vedoucímu OŽD,
4.1. dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise MČ Praha 10 na jednání komise
Termín: 31. 12. 2012

III. žádá
statutární orgány právnických osob zřízených nebo založených městskou částí Praha 10
pí Vojtovou – ředitelku Centra SOP, p. o., pí Krumpholzovou – ředitelku KD Barikádníků, p. o., pí Voldřichovou – ředitelku MŠ Bajkalská, pí Voržáčkovou – ředitelku MŠ Benešovská, pí Hruzíkovou – ředitelku MŠ Dvouletky, pí Drbohlavovou – ředitelku MŠ Hřibská, Mgr. Málkovou - ředitelku MŠ Chmelová, pí Haškovcovou – ředitelku MŠ Kodaňská, Mgr. Janouškovcovou – ředitelku MŠ Přetlucká, pí Kubizňákovou – ředitelku MŠ Magnitogorská, pí Provazníkovou - ředitelku MŠ Mládežnická, Mgr. Čápovou - ředitelku MŠ Nedvězská, pí Škopánovou - ředitelku MŠ Omská, Mgr. Nedvědovou - ředitelku MŠ Štěchovická, pí Křížovou - ředitelku MŠ Tolstého, Mgr. Hupcejovou - ředitelku MŠ Troilova, pí Ivanovou - ředitelku MŠ Tuchorazská, pí Bendovou - ředitelku MŠ U Roháčových kasáren, pí Poršovou ředitelku - MŠ U Vršovického nádraží, Mgr. Benešovou – ředitelku MŠ Ve Stínu, PaedDr. Přiklopilovou – ředitelku MŠ Vladivostocká, Mgr. Červíčkovou – ředitelku MŠ Zvonková, MUDr. Ptáčka – ředitele LDN Vršovice, p. o., Bc. Schenka – ředitele Školní jídelny, p. o., Mgr. Polanskou – ředitelku ZŠ Brigádníků, Mgr. Mejsnarovou – ředitelku ZŠ Břečťanová, Mgr. Bc. Voneše – ředitele ZŠ Gutova. Mgr. Hotového – ředitele ZŠ Hostýnská, Ing. Bc. Taufannovou – ředitelku ZŠ Jakutská, Mgr. Vaňkovou – ředitelku ZŠ Karla Čapka, Kodaňská, Mgr. Jeřábkovou – ředitelku ZŠ Nad Vodovodem, Mgr. Trebulovou – ředitelku ZŠ Olešská, Mgr. Repaskou - ředitelku ZŠ Švehlova, Mgr. Pohořelou - ředitelku ZŠ U Roháčových kasáren, Mgr. Jeřábka – ředitele ZŠ U Vršovického nádraží, Mgr. Košťálovou – ředitelku ZŠ V Rybníčkách, PhDr. Churáčkovou – ředitelku - ZŠ Eden, Vladivostocká
a) provést inventarizaci majetku a závazků hl.m. Prahy, kde subjektem hospodaření je právnická osoba zřízená nebo založená městskou částí Praha 10. Při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2011 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu m. č. Praha 10 ze dne ze dne 19. 11. 2009 aktualizovaného ke dni 7. 12. 2011 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazku hl. m. Prahy k 31.12.2008 do 30. 1. 2012,
b) výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2011 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10. Termín a způsob pro odevzdávání výsledků inventarizace majetku a závazů bude vyhlášen Příkazem tajemníka ÚMČ Praha 10.



- 4 -













Ing. Milan R i c h t e r
starosta



Ing. Vladimír N o v á k
1. zástupce starosty




Předkladatel: Ing. Slavík, tajemník
Anotace: správa obecního majetku
Provede: Ing. Slavík – tajemník, Ing. Richter – starosta, Mgr. Ekstein - vedoucí OMP, Ing. Gombíková - vedoucí OEK, pí Štrobachová - vedoucí OŠK, p. Berka - vedoucímu OHS, Ing. Stárek - vedoucímu OŽD, Mgr. Košťálová – vedoucí OSO, Ing. Nachlingerová - vedoucí OŽI
Na vědomí: p. Biskup, výk. taj. HIK, Centrum SOP, p. o., KD Barikádníků, p. o., MŠ Bajkalská, MŠ Benešovská, MŠ Dvouletky, MŠ Hřibská, MŠ Chmelová, MŠ Kodaňská, MŠ Přetlucká, MŠ Magnitogorská, MŠ Mládežnická, MŠ Nedvězská, MŠ Omská, MŠ Štěchovická, MŠ Tolstého, MŠ Troilova, MŠ Tuchorazská, MŠ U Roháčových kasáren, MŠ U Vršovického nádraží, MŠ Ve Stínu, MŠ Vladivostocká, MŠ Zvonková, LDN Vršovice, p. o., Školní jídelna, p. o., ZŠ Brigádníků, ZŠ Břečťanová, ZŠ Gutova, ZŠ Hostýnská, ZŠ Jakutská, ZŠ Karla Čapka, Kodaňská, ZŠ Nad Vodovodem, ZŠ Olešská, ZŠ Švehlova, ZŠ U Roháčových kasáren, ZŠ U Vršovického nádraží, ZŠ V Rybníčkách, ZŠ Eden, Vladivostocká
Garant: Ing. Richter – starosta, Ing. Slavík - tajemník
Číslo tisku: P10-142228/2011

Zpět na začátek usnesení  |  Tisk