Městská část Praha 10
RADA MĚSTSKÉ ČÁSTI PRAHA 10
UsneseníRady městské části Praha 10číslo 589ze dne 18. 11. 2002
k návrhu k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazkůza rok 2002, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10, nebo právnickáosoba zřízená nebo založená městskou částí Praha 10
Rada městské části Praha 10
I. bere na vědomí
Metodický pokyn k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků za rok 2002 schválený usnesením Rady hl. m. Prahy č. 1909 ze dne 5. 11. 2002
II. schvaluje
dodatečné jmenování člena zastupitelstva předsedou Hlavní inventarizační komise m. č. Praha 10 pro rok 2002 za městskou část Praha 10; pana Zdeňka Biskupa, ved. odd. komunikací odboru dopravy a energetiky, výkonným tajemníkem HIK a členy HIK; paní Zdeňku Venerovou, ved. odd. účetnictví odboru ekonomického; paní Vendulu Novákovou, referentku referátu evidence a geodet. činností odboru obecního majetku; paní Ivu Bezděkovou, pracovnici odd. zřizovatelských činností odboru správy škol a kulturních zařízení; pana Marka Neumana, ved. odd. grafických a geodetických IS odboru informatiky; Ing. Marcelu Liškovou, vedoucí oddělení evidence majetku a mzdového referátu odboru ekonomického a paní Jitku Kulhánkovou, pracovnici referátu Centra SOP odboru sociálního
III. ukládá
1. Mgr. Janečkovi, tajemníkovi 1.1. vydat v souladu s postupem, stanoveným Metodickým pokynem MHMP k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků za rok 2002, "Metodický pokyn" k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků hlavního inventarizačního místa městské části Praha 10 Termín: 25. 11. 2002 1.2. vydat dílčím inventarizačním komisím jednotlivých inventarizačních míst, jmenovaných usnesením Rady HMP č. 1909 ze dne 5. 11. 2002, pověření k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků za rok 2002 Termín: 16. 12. 2002 1.3. jmenovat, v souladu s usnesením Rady HMP č. 1909 ze dne 5. 11. 2002 k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků za rok 2002, Hlavní inventarizační komisi městské části Praha 10 Termín: 22. 11. 2002 2. starostovi městské části Praha 10 2.1. oznámit odboru správy majetku MHMP složení Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 Termín: 30. 11. 2002 2.2. zabezpečit předání dokumentace o provedené inventarizaci odboru rozpočtu a účetnictví a odboru správy majetku MHMP za městskou část Praha 10 v souladu s usnesením Rady HMP č. 1909 ze dne 5. 11. 2002, kterým byl schválen Metodický pokyn k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků za rok 2002 Termín: 20. 2. 2003 3. JUDr. Švédové - vedoucí OOM, Ing. Gombíkové - vedoucí OEK, Ing. Blabolovi, -vedoucímu OSM, p. Doležalovi - vedoucímu OŠK, pí Ješátkové - vedoucí OHS, pí Vrbové - vedoucí OSO, p. Malíkovi - vedoucímu OŽP, Ing. Háčkovi - vedoucímu OIN, MUDr. Hřebíkové - vedoucí OZD 3.1. metodicky řídit a zabezpečit, v souladu s Příkazem tajemníka ÚMČ Praha 10 č. 7/2001 k provádění "Zásad hospodaření s obecním majetkem" ze dne, které nabývají účinnosti dnem 1. 11. 2001, inventarizaci majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10, nebo právnická osoba zřízená nebo založená městskou částí Praha 10 Termín: 20. 2. 2003
1. Mgr. Janečkovi, tajemníkovi
1.1. vydat v souladu s postupem, stanoveným Metodickým pokynem MHMP k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků za rok 2002, "Metodický pokyn" k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků hlavního inventarizačního místa městské části Praha 10 Termín: 25. 11. 2002 1.2. vydat dílčím inventarizačním komisím jednotlivých inventarizačních míst, jmenovaných usnesením Rady HMP č. 1909 ze dne 5. 11. 2002, pověření k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků za rok 2002 Termín: 16. 12. 2002 1.3. jmenovat, v souladu s usnesením Rady HMP č. 1909 ze dne 5. 11. 2002 k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků za rok 2002, Hlavní inventarizační komisi městské části Praha 10 Termín: 22. 11. 2002
1.1. vydat v souladu s postupem, stanoveným Metodickým pokynem MHMP k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků za rok 2002, "Metodický pokyn" k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků hlavního inventarizačního místa městské části Praha 10
Termín: 25. 11. 2002
1.2. vydat dílčím inventarizačním komisím jednotlivých inventarizačních míst, jmenovaných usnesením Rady HMP č. 1909 ze dne 5. 11. 2002, pověření k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků za rok 2002
Termín: 16. 12. 2002
1.3. jmenovat, v souladu s usnesením Rady HMP č. 1909 ze dne 5. 11. 2002 k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků za rok 2002, Hlavní inventarizační komisi městské části Praha 10
Termín: 22. 11. 2002
2. starostovi městské části Praha 10
2.1. oznámit odboru správy majetku MHMP složení Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 Termín: 30. 11. 2002 2.2. zabezpečit předání dokumentace o provedené inventarizaci odboru rozpočtu a účetnictví a odboru správy majetku MHMP za městskou část Praha 10 v souladu s usnesením Rady HMP č. 1909 ze dne 5. 11. 2002, kterým byl schválen Metodický pokyn k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků za rok 2002 Termín: 20. 2. 2003
2.1. oznámit odboru správy majetku MHMP složení Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10
Termín: 30. 11. 2002
2.2. zabezpečit předání dokumentace o provedené inventarizaci odboru rozpočtu a účetnictví a odboru správy majetku MHMP za městskou část Praha 10 v souladu s usnesením Rady HMP č. 1909 ze dne 5. 11. 2002, kterým byl schválen Metodický pokyn k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků za rok 2002
Termín: 20. 2. 2003
3. JUDr. Švédové - vedoucí OOM, Ing. Gombíkové - vedoucí OEK, Ing. Blabolovi, -vedoucímu OSM, p. Doležalovi - vedoucímu OŠK, pí Ješátkové - vedoucí OHS, pí Vrbové - vedoucí OSO, p. Malíkovi - vedoucímu OŽP, Ing. Háčkovi - vedoucímu OIN, MUDr. Hřebíkové - vedoucí OZD
3.1. metodicky řídit a zabezpečit, v souladu s Příkazem tajemníka ÚMČ Praha 10 č. 7/2001 k provádění "Zásad hospodaření s obecním majetkem" ze dne, které nabývají účinnosti dnem 1. 11. 2001, inventarizaci majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10, nebo právnická osoba zřízená nebo založená městskou částí Praha 10 Termín: 20. 2. 2003
3.1. metodicky řídit a zabezpečit, v souladu s Příkazem tajemníka ÚMČ Praha 10 č. 7/2001 k provádění "Zásad hospodaření s obecním majetkem" ze dne, které nabývají účinnosti dnem 1. 11. 2001, inventarizaci majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10, nebo právnická osoba zřízená nebo založená městskou částí Praha 10
Mgr. Petr H o r á kstatutární zástupce starosty
Mgr. Vladislav L i p o v s k ýzástupce starosty
Předkladatel: Mgr. Janeček, tajemníkAnotace: 3Provede: Mgr. Janeček - tajemník, starosta, JUDr. Švédová - ved. OOM, Ing.Gombíková - ved. OEK, Ing. Blabol - ved. OSM, p. Doležal - ved. OŠK, pí Ješátková- ved. OHS, pí Vrbová - ved. OSO, p. Malík - ved. OŽP, Ing. Háček - ved.OIN, MUDr. Hřebíková - ved. OZDNa vědomí: p. Biskup, taj. HIKGestor: Mgr. Janeček, tajemník
Zpět na začátek usnesení | Tisk