Materiály a usnesení rady a zastupitelstva

Úvodní stránka usnesení » Search Results » Detaily Usnesení
  

k návrhu na jmenování členů Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (HIK) k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2020, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

Datum přijetí: 22.9.2020
Číslo jednání: 16
Číslo usnesení: 767

Materiály k usnesení

Obsah usnesení:

Rada městské části Praha 10

 

I.    jmenuje

doc. Ing. Lucii Sedmihradskou, Ph.D., předsedkyní Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (dále jen HIK) pro období výkonu funkce od 29. 9. 2020 do 30. 6. 2021 za městskou část Praha 10

 

II.   schvaluje

Ing. Zuzanu Vonšovskou, vedoucí referátu evidence majetku odboru ekonomického do funkce výkonného tajemníka HIK a do funkcí členů HIK:

-    Bc. Venuši Líbalovou, vedoucí oddělení účetnictví odboru ekonomického

-    paní Ilonu Andonovou, referentku referátu výkonu vlastnických práv odboru majetkoprávního

-    Bc. Ilonu Bauerovou, referentku-ekonomku oddělení ekonomického odboru školství

-    pana Zdeňka Smieška, referenta-ekonoma, oddělení ekonomického odboru školství

-    Ing. Blanku Suchou, ekonomku oddělení zřízených organizací a zdravotnictví odboru sociálního

-    Ing. Marka Neumana, referenta správy a provozu aplikací v oddělení e-Governmentu a ICT odboru hospodářské správy

 

v termínu od 29. 9. 2020 do 30. 6. 2021

 

 

 

- 2 -

 

 

III. ukládá

1. JUDr. Hatalové, MBA, tajemnici

1.1.    jmenovat, k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2020, Hlavní inventarizační komisi městské části Praha 10, dle bodu II. tohoto usnesení

 

Termín: 29. 9. 2020

 

2. Ing. Gombíkové, vedoucí OEK

Ing. Kouckému, vedoucímu OMP

Mgr. Bc Vinterové, vedoucí OŠK

Mgr. Urbánkovi, vedoucímu OHS

Bc. Petříkovi, vedoucímu OSO

2.1.    dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu

 

Termín: 30. 6. 2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Renata  C h m e l o v á

starostka

 

 

 

 

 

Ing. Jana  K o m r s k o v á

1. místostarostka

 

 

- 3 -

 

 

 

 

 

 

 

Předkladatel:  JUDr. Hatalová, MBA, tajemnice

Anotace:         hospodaření s obecním majetkem; funkce úřadu

Provede:          JUDr. Hatalová, MBA, tajemnice; Ing. Gombíková, ved. OEK; Ing. Koucký, ved. OMP; Mgr. Bc. Vinterová, ved. OŠK; Mgr. Urbánek, ved. OHS; Bc. Petřík, ved. OSO

Na vědomí:     OEK

Garant:            JUDr. Hatalová, MBA, tajemnice

Číslo tisku:      P10-092028/2020

Zpět na začátek usnesení