Rada městské části Praha 10
schvaluje
vyhlášení výběrového řízení na podání žádostí o odkup pronajatých nebytových jednotek se stanovením minimální ceny v termínu od 1. 10. 2018 do 31. 10. 2018 ve znění přílohy č. 1 předloženého materiálu
II. ukládá
l. Ing. Kouckému, vedoucímu OMP
1.1. podepsat podmínky výběrového řízení a zajistit zveřejnění výběrového řízení na úřední desce ÚMČ Praha 10
Termín: 1. 10. 2018
provést posouzení došlých žádostí o odkup pronajatých nebytových jednotek se stanovením minimální ceny z hlediska splnění vyhlášených podmínek zveřejněného výběrového řízení
Termín: 13. 12. 2018
předložit Radě MČ Praha 10 návrh vítězných uchazečů v rámci zveřejněného výběrového řízení
Termín: 14. 2. 2019
- 2 -
Ing. Vladimír N o v á k
starosta
Ing. Tomáš P e k, S.E.
1. místostarosta
Předkladatel: Ing. Pek, S.E., 1. místostarosta
Anotace: nebytové prostory; privatizace obecního majetku
Provede: Ing. Koucký, ved. OMP
Na vědomí: -
Garant: Ing. Koucký, ved. OMP
Číslo tisku: P10-086532/2018
Zpět na začátek usnesení