Rada městské části Praha 10
bere na vědomí
informaci o průběhu užšího řízení na veřejnou zakázku „Správa domovního fondu svěřeného MČ Praha 10“ dle důvodové zprávy předloženého materiálu
schvaluje
na základě doporučení hodnotící komise ze dne 9. 2. 2018 zrušení užšího řízení na veřejnou zakázku „Správa domovního fondu svěřeného MČ Praha 10“ dle § 84 odst. 3 písm. b) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách
ukládá
1. Mgr. Staňkovi, pověřenému ved. OBN
1.1. informovat uchazeče o zrušení užšího řízení na veřejnou zakázku „Správa domovního fondu svěřeného MČ Praha 10“ a zveřejnit oznámení o zrušení užšího řízení na veřejnou zakázku „Správa domovního fondu svěřeného MČ Praha 10“ ve Věstníku veřejných zakázek
Termín: 28. 2. 2018
1.2. předložit radě návrh na nové vyhlášení nového zadávacího řízení na veřejnou zakázku „Správa domovního fondu svěřeného MČ Praha 10“ ve smyslu důvodové zprávy předloženého materiálu
Termín: 15. 5. 2018
- 2 -
Ing. Vladimír N o v á k
starosta
Ing. Tomáš P e k, S.E.
1. místostarosta
Předkladatel: Ing. Novák, starosta
Anotace: veřejné zakázky - soutěže a smlouvy o dílo
Provede: Mgr. Staněk, pověřený ved. OBN
Na vědomí: -
Garant: Mgr. Staněk, pověřený ved. OBN
Číslo tisku: P10-021329/2018, P10-021803/2018
Zpět na začátek usnesení