Rada městské části Praha 10
souhlasí
s vyhlášením výběrového řízení na podání žádostí o odkup pronajatých nebytových jednotek se stanovením minimální ceny vyhlášeného v termínu od 10. 10. 2016 do 7. 11. 2016 ve znění dle upravené přílohy č. 1 předloženého materiálu
II. ukládá
l. Mgr. Janů, pověřenému ved. OMP
1.1. podepsat podmínky výběrového řízení a zajistit zveřejnění výběrového řízení na úřední desce Úřadu městské části Praha 10 včetně propagace pronajatých nebytových jednotek ve znění dle důvodové zprávy předloženého materiálu
Termín: 10. 10. 2016
provést posouzení došlých žádostí o odkup pronajatých nebytových jednotek se stanovením minimální ceny z hlediska splnění vyhlášených podmínek zveřejněného výběrového řízení
Termín: 30. 11. 2016
- 2 -
předložit radě MČ Praha 10 návrh vítězných uchazečů v rámci zveřejněného výběrového řízení
Termín: 31. 12. 2016
Ing. Vladimír N o v á k
starosta
Ing. Tomáš P e k, S.E.
1. zástupce starosty
Předkladatel: Ing. Pek, S.E., 1. zást. starosty
Anotace: nebytové prostory; privatizace obecního majetku
Provede: Mgr. Janů, pověřený ved. OMP
Na vědomí: -
Garant: Mgr. Janů, pověřený ved. OMP
Číslo tisku: P10-081016/2016
Zpět na začátek usnesení