Vyhledávání v archivu bohužel momentálně není dostupné. V souvislosti s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR) probíhá úprava zveřejněných údajů. Děkujeme za pochopení.
Zastupitelstvo městské části Praha 10
I. bere na vědomí
informaci o průběhu přípravy zadávacího řízení na koupi nemovitosti za účelem vytvoření vhodných prostor pro fungování Úřadu městské části Praha 10 dle důvodové zprávy předloženého materiálu
II. schvaluje
a)vyhlášení otevřeného řízení na veřejnou zakázku „Nové sídlo Úřadu městské části Praha 10“ dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve smyslu důvodové zprávy předloženého materiálu
b)odůvodnění veřejné zakázky „Nové sídlo Úřadu městské části Praha 10“ ve smyslu § 156 odst. 4 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění dle přílohy č. 6 předloženého materiálu
III. ukládá
1.Radě MČ Praha 10
1.1. schválit zadávací dokumentaci veřejné zakázky „Nové sídlo Úřadu městské části Praha 10“ a vyhlásit otevřené řízení na veřejnou zakázku „Nové sídlo Úřadu městské části Praha 10“ schválené v bodě II. tohoto usnesení
Termín: 20. 6. 2014
- 2 -
1.2. informovat ZMČ Praha 10 o průběhu a výsledcích otevřeného řízení na veřejnou zakázku „Nové sídlo Úřadu městské části Praha 10“
Termín: 31. 12. 2014
Mgr. Bohumil Z o u f a l í k
starosta
Ing. Vladimír N o v á k
1. zástupce starosty
Předkladatel: Ing. Vinš, zástupce starosty
Číslo tisku: P10-052905/2014
Zpět na začátek usnesení | Tisk