Usnesení a materiály rady a zastupitelstva

Plné znění usnesení je k nahlédnutí občanům Prahy 10 starším 18 let osobně na oddělení rady a zastupitelstva.
Zveřejněna jsou usnesení od listopadu 2014 a novější. 
Archiv usnesení (říjen 2014 a starší) momentálně není dostupný. 
 

Usnesení Rady městské části Praha 10 od 21. června 2022 (usneseni.praha10.cz)

Úvodní stránka usnesení » Rada » Detaily Usnesení
  

k návrhu na zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2021, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

Datum přijetí: 30.11.2021
Číslo jednání: 22
Číslo usnesení: 905

Materiály k usnesení

Obsah usnesení:

Rada městské části Praha 10

 

I.    bere na vědomí

usnesení Rady hl. m. Prahy č. 2759 ze dne 8. 11. 2021, k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků hl. m. Prahy  k 31. 12. 2021

 

II.   ukládá

1. JUDr. Hatalové, MBA, tajemnici

  1. vydat dílčím inventarizačním komisím jednotlivých inventarizačních míst dle přílohy č. 1 předloženého materiálu „Pověření“ k zajištění a provedení fyzické a dokladové inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2021

 

Termín: 7. 12. 2021

 

  1. dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise MČ Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu

 

Termín: 30. 6. 2022

 

 

- 2 -

 

 

2. R. Chmelové, starostce

  1. zabezpečit předání dokumentace o provedené inventarizaci za Městskou část Praha 10 (za vlastní úřad a příspěvkové organizace, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10) do oddělení metodiky účetnictví odboru účetnictví a odboru evidence majetku MHMP v souladu s pokyny uvedenými v Metodickém pokynu MHMP, bod V. „Dokumentace o inventarizaci předávaná na MHMP“

 

Termín: 18. 2. 2022

 

3. Mgr. Urbánkovi, pověřenému ved. OHS

Bc. Petříkovi, vedoucímu OSO

Mgr. Urbánkovi, vedoucímu OMP

Ing. Březinovi, vedoucímu OBN

Ing. Smělé, vedoucí OEK

Bc. Pecánkovi, vedoucímu OŽP

Ing. arch. Zákostelnému, vedoucímu KHA

Ing. Daníčkovi, vedoucímu ODO

Mgr. Bc. Vinterové, vedoucí OŠK

Ing. Nachlingerové, vedoucí OŽI

Mgr. Procházkovi, vedoucímu OKP

  1. metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v  souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

 

Termín: 18. 2. 2022

 

  1. při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2021 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2021 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2021 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2759 ze dne 8. 11. 2021. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2021 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

 

Termín: 28. 1. 2022

(za fyzickou i dokladovou inventuru)

 

4. Mgr. Horníkové, vedoucí OOS

Ing. Borovkové, vedoucí OST

  1. výsledky zpracovaných podkladů dokladové inventury odevzdat ke kontrole oddělení účetnictví OEK. 

 

Termín: 28. 1. 2022

 

 

- 3 -

 

 

5. Mgr. Bc. Vinterové, vedoucí OŠK

Bc. Petříkovi, vedoucímu OSO

  1. ve spolupráci se statutárními zástupci příspěvkových organizací, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10, zajistit provedení inventarizace majetku a závazků hl. m. Prahy, kde subjektem hospodaření je příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10. Při průběhu inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2021 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2021 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2021 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2759 ze dne 8. 11. 2021

 

Termín: 28. 1. 2022

 

5.2.    ve spolupráci se statutárními zástupci příspěvkových organizací, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10, postupovat ve zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2021 dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2021 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2021 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2759 ze dne 8. 11. 2021. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2021 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

 

Termín: 28. 1. 2022

(za fyzickou i dokladovou inventuru)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Renata  C h m e l o v á

starostka

 

 

 

 

 

Ing. Jana  K o m r s k o v á

1. místostarostka

 

 

 

- 4 -

 

 

 

 

 

 

 

Předkladatel:  JUDr. Hatalová, MBA, tajemnice

Anotace:         funkce úřadu; hospodaření s obecním majetkem

Provede:          R. Chmelová, starostka; JUDr. Hatalová, MBA, tajemnice; Mgr. Urbánek, pověřený ved. OHS; Bc. Petřík, ved. OSO; Mgr. Urbánek, ved. OMP; Ing. Březina, ved. OBN; Ing Smělá, ved. OEK; Bc. Pecánek, ved. OŽP; Ing. arch. Zákostelný, ved. KHA; Ing. Daníček, ved. ODO; Mgr. Bc. Vinterová, ved. OŠK; Ing. Nachlingerová, ved. OŽI; Mgr. Procházka, ved. OKP; Mgr. Horníková, ved. OOS; Ing. Borovková, ved. OST

Na vědomí:     Ing. Vonšovská, tajemnice HIK

Garant:            JUDr. Hatalová, MBA, tajemnice

Číslo tisku:      P10-486674/2021

 

Zpět na začátek usnesení