Rada městské části Praha 10
bere na vědomí
usnesení Rady hl. m. Prahy č. 2460 ze dne 17. 10. 2017, k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2017
II. ukládá
1. Ing. Slavíkovi, tajemníkovi
1.1.vydat dílčím inventarizačním komisím jednotlivých inventarizačních míst dle přílohy č. 1 předloženého materiálu „Pověření“ k zajištění a provedení fyzické a dokladové inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2017
Termín: 1. 12. 2017
1.2.dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise MČ Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu
Termín: 30. 6. 2018
- 2 -
2. Ing. Novákovi, starostovi
2.1.zabezpečit předání dokumentace o provedené inventarizaci za Městskou část Praha 10 (za vlastní úřad a příspěvkové organizace, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10) do oddělení metodiky účetnictví Odboru účetnictví a odboru evidence, správy a využití majetku MHMP v souladu s pokyny uvedenými v Metodickém pokynu MHMP, bod IV. „Dokumentace o inventarizaci předávaná na MHMP“
Termín: 15. 2. 2018
3. Ing. Floriánové, vedoucí OHS
Bc. Petříkovi, vedoucímu OSO
Ing. Kouckému, vedoucímu OMP
Ing. Gombíkové, vedoucí OEK
Bc. Pecánkovi, vedoucímu OŽD
Mgr. Mottlové, vedoucí OŠK
Ing. Nachlingerové, vedoucí OŽI
Ing. Pelkovi, vedoucímu OKP
3.1.metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
3.2.při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2017 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2017 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2017 - příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2460 ze dne 17. 10. 2017. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2017 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
za fyzickou inventuru Termín: 30. 1. 2018
za dokladovou inventuru Termín: 30. 1. 2018
4. Mgr. Horníkové, vedoucí OOS
Ing. Rafflové, vedoucí OST
4.1. výsledky zpracovaných podkladů dokladové inventury odevzdat ke kontrole oddělení účetnictví OEK
Termín: 30. 1. 2018
- 3 -
5. statutárním zástupcům příspěvkových organizací, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10
Ing. Černému, řediteli Centra SOP, p. o.
pí Čejkové, ředitelce KD Barikádníků
Bc. Pešulové, ředitelce MŠ Bajkalská
Bc. Voržáčkové, ředitelce MŠ Benešovská
Mgr. Bezděkové, ředitelce MŠ Dvouletky
pí Drbohlavové, ředitelce MŠ Hřibská
Mgr. Málkové, ředitelce MŠ Chmelová
pí Haškovcové, ředitelce MŠ Kodaňská
Mgr. Janouškovcové, ředitelce MŠ Přetlucká
pí Krupičkové, ředitelce MŠ Magnitogorská
Bc. Provazníkové, ředitelce MŠ Mládežnická
Bc. Horové, ředitelce MŠ Nedvězská
pí Škopánové, ředitelce MŠ Omská
Mgr. Nedvědové, ředitelce MŠ Štěchovická
pí Křížové, ředitelce MŠ Tolstého
Mgr. Hupcejové, ředitelce MŠ Troilova
Mgr. Tůmové, ředitelce MŠ Tuchorazská
pí Bendové, ředitelce MŠ U Roháčových kasáren
pí Poršové, ředitelce MŠ U Vršovického nádraží, Sámova
Mgr. Benešové, ředitelce MŠ Ve Stínu
PaedDr. Přiklopilové, ředitelce MŠ Vladivostocká
Mgr. Červíčkové, ředitelce MŠ Zvonková
MUDr. Ptáčkovi, řediteli LDN Vršovice, p. o.
Mgr. Vrtiškovi, řediteli Školní jídelny, Vršovická
Mgr. Polanské, ředitelce ZŠ Brigádníků
Mgr. Bucharovi, řediteli ZŠ Břečťanová
Mgr. Bc. Vonešovi, řediteli ZŠ Gutova
Mgr. Hotovému, řediteli ZŠ Hostýnská
Ing. Bc. Taufmannové, ředitelce ZŠ Jakutská
Mgr. Vaňkové, ředitelce ZŠ Karla Čapka, Kodaňská
Mgr. Jeřábkové, ředitelce ZŠ Nad Vodovodem
Mgr. Rohlíčkové, ředitelce ZŠ Olešská
Mgr. Čuříkové, ředitelce ZŠ Švehlova
Mgr. Pohořelé, ředitelce ZŠ U Roháčových kasáren
Mgr. Frojdové, ředitelce ZŠ U Vršovického nádraží
Mgr. Doležalovi, řediteli ZŠ V Rybníčkách
PhDr. Bc. Churáčkové, ředitelce ZŠ Eden, Vladivostocká
5.1. zajisit provedení inventarizace majetku a závazků hl. m. Prahy, kde subjektem hospodaření je příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10. Při průběhu inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2017 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2017 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2017 - příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2460 ze dne 17. 10. 2017
- 4 -
5.2. při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2017 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2017 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2017 - příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2460 ze dne 17. 10. 2017. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2017 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Ing. Vladimír N o v á k
starosta
Ing. Tomáš P e k, S.E.
1. zástupce starosty
- 5 -
Předkladatel: Ing. Slavík, tajemník
Anotace: samospráva
Provede: Ing. Slavík, tajemník; Ing. Novák, starosta; Ing. Floriánová, ved. OHS; Bc. Petřík, ved. OSO; Ing. Koucký, ved. OMP; Ing. Gombíková, ved. OEK; Bc. Pecánek, ved. OŽD; Mgr. Mottlová, ved. OŠK; Ing. Nachlingerová, ved. OŽI; Ing. Pelka, ved. OKP; Mgr. Horníková, ved. OOS; Ing. Rafflová, ved. OST; Ing. Černý, ředitel Centra SOP, p. o.; pí Čejková, ředitelka KD Barikádníků; Bc. Pešulová, ředitelka MŠ Bajkalská; Bc. Voržáčková, ředitelka MŠ Benešovská; Mgr. Bezděková, ředitelka MŠ Dvouletky; pí Drbohlavová, ředitelka MŠ Hřibská; Mgr. Málková, ředitelka MŠ Chmelová; pí Haškovcová, ředitelka MŠ Kodaňská; Mgr. Janouškovcová, ředitelka MŠ Přetlucká; pí Krupičková, ředitelka MŠ Magnitogorská; Bc. Provazníková, ředitelka MŠ Mládežnická; Bc. Horová, ředitelka MŠ Nedvězská; pí Škopánová, ředitelka MŠ Omská; Mgr. Nedvědová, ředitelka MŠ Štěchovická; pí Křížová, ředitelka MŠ Tolstého; Mgr. Hupcejová, ředitelka MŠ Troilova; Mgr. Tůmová, ředitelka MŠ Tuchorazská; pí Bendová, ředitelka MŠ U Roháčových kasáren; pí Poršová, ředitelka MŠ U Vršovického nádraží, Sámova; Mgr. Benešová, ředitelka MŠ Ve Stínu; PaedDr. Přiklopilová, ředitelka MŠ Vladivostocká; Mgr. Červíčková, ředitelka MŠ Zvonková; MUDr. Ptáček, ředitel LDN Vršovice, p. o.; Mgr. Vrtiška, ředitel Školní jídelny, Vršovická; Mgr. Polanská, ředitelka ZŠ Brigádníků; Mgr. Buchar, ředitel ZŠ Břečťanová; Mgr. Bc. Voneš, ředitel ZŠ Gutova; Mgr. Hotový, ředitel ZŠ Hostýnská; Ing. Bc. Taufmannová, ředitelka ZŠ Jakutská; Mgr. Vaňková, ředitelka ZŠ Karla Čapka, Kodaňská; Mgr. Jeřábková, ředitelka ZŠ Nad Vodovodem; Mgr. Rohlíčková, ředitelka ZŠ Olešská; Mgr. Čuříková, ředitelka ZŠ Švehlova; Mgr. Pohořelá, ředitelka ZŠ U Roháčových kasáren; Mgr. Frojdová, ředitelka ZŠ U Vršovického nádraží; Mgr. Doležal, ředitel ZŠ V Rybníčkách; PhDr. Bc. Churáčková, ředitelka ZŠ Eden, Vladivostocká
Na vědomí: Ing. Vonšovská, zpracovatel; Centrum SOP, p. o.; KD Barikádníků, p. o.; MŠ Bajkalská, MŠ Benešovská, MŠ Dvouletky, MŠ Hřibská, MŠ Chmelová, MŠ Kodaňská, MŠ Přetlucká, MŠ Magnitogorská, MŠ Mládežnická, MŠ Nedvězská, MŠ Omská, MŠ Štěchovická, MŠ Tolstého, MŠ Troilova, MŠ Tuchorazská, MŠ U Roháčových kasáren, MŠ U Vršovického nádraží, MŠ Ve Stínu, MŠ Vladivostocká, MŠ Zvonková, LDN Vršovice, p. o., Školní jídelna, p. o., ZŠ Brigádníků, ZŠ Břečťanová, ZŠ Gutova, ZŠ Hostýnská, ZŠ Jakutská, ZŠ Karla Čapka, Kodaňská, ZŠ Nad Vodovodem, ZŠ Olešská, ZŠ Švehlova, ZŠ U Roháčových kasáren, ZŠ U Vršovického nádraží, ZŠ V Rybníčkách, ZŠ Eden, Vladivostocká
Garant: Ing. Novák, starosta; Ing. Slavík, tajemník
Číslo tisku: P10-112875/2017
Zpět na začátek usnesení