Rada městské části Praha 10
schvaluje
nové zadání veřejné zakázky „Zajištění kompletního tiskového řešení formou pronájmu, včetně servisních a materiálových služeb“ formou otevřeného řízení za podmínek stanovených dle důvodové zprávy předloženého materiálu
II. ukládá
1. Mgr. Staňkovi, pověřenému ved. OBN
1.1. ve spolupráci s OHS vyhlásit otevřené řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, schválené v bodě I. a) tohoto usnesení
Termín: 30. 11. 2018
2. Mgr. Cabrnochové, uvolněné člence RMČ
2.1. předložit radě návrh na jmenování členů komise pro posouzení a hodnocení nabídek a jejich náhradníků v rámci otevřeného řízení na veřejnou zakázku „Zajištění kompletního tiskového řešení formou pronájmu, včetně servisních a materiálových služeb“
Termín: 29. 11. 2018
- 2 -
Ing. Vladimír N o v á k
starosta
Ing. Tomáš P e k, S.E.
1. místostarosta
Předkladatel: Mgr. Cabrnochová, uvolněná členka RMČ
Anotace: informatika
Provede: Mgr. Staněk, pověřený ved. OBN; Mgr. Cabrnochová, uvolněná členka RMČ
Na vědomí: -
Garant: Ing. Floriánová, ved. OHS
Číslo tisku: P10-115936/2018
Zpět na začátek usnesení