CallCentrum

Telefonní přístrojV rámci zlepšování komunikace s veřejností zavedla radnice MČ Praha 10 možnost spojit se s úřadem nejen v kteroukoli denní hodinu, ale i telefonovat s radnicí prostřednictvím internetu. Pro ty, kteří mají internetové připojení, je tak toto volání zdarma. K volání přes Skype stačí mít standardně vybavený počítač patřičným softwarem, který je zdarma ke stažení na stránkách www.skype.com, běžná sluchátka a mikrofon.

S čím se obracet na call-centrum:

  • s dotazy a podněty na činnost radnice a jednotlivých odborů
  • čistota komunikací
  • problémy s údržbou zeleně
  • nahlášení závady v obecním domě/bytě (nesvítí světlo, nejede výtah nebo před domem jsou nedostatky s úklidem kolem popelnic)

V callcentru se sbíhají informace a podněty občanů k obecním bytům a dalším praktickým záležitostem v Praze 10. Operátoři podněty buď vyřeší s volajícími přímo při hovoru, nebo zařídí, aby byla informována patřičná místa. V každém případě ale vznikne zápis například o nahlášené, takže je později možné dohledat, o čem a kdy občané callcentrum informovali.

Provozní doba

Operátoři call centra jsou Vám k dispozici:

Pondělí: 7:30 - 18:00
Úterý: 7:30 - 15:00
Středa: 7:30 - 18:00
Čtvrtek: 7:30 - 15:00
Pátek: 7:30 - 14:00

Kontakní údaje

  • Telefon: 840 11 12 13
  • SKYPE: callcentrum.praha10
  • Email: callcentrum@praha10.cz
  • Livechat: službu naleznete v pravém dolním rohu webové stránky
  

Než půjdete na úřad...

Pokud plánujete návštěvu úřadu, doporučujeme nejprve navštívit sekci Životní situace, kde získáte informace o tom, co budete k vyřešení Vaší záležitosti potřebovat.

Mělo by Vám pomoci:

Využijte dětský koutek...

Rodiče mohou po dobu nutnou k vyřízení svých záležitostí přenechat děti ve věku od 3 do 10 let v dětském koutku, který najdete v přízemí budovy C.

Otevírací doba:
PO a ST: 8.00 - 12.00 a 13.00 - 17.30
ÚT a ČT: 8.00 - 12.00 a 13.00 - 14.30
PÁ: zavřeno

Katalog firem a služeb

Licence Creative Commons © 2013-2016 MČ Praha 10 
ipv6 ready