Úřad městské části funguje od začátku tohoto týdne pro občany pouze v pondělí (8:00 – 13:00) a středy (12:00 – 17:00). „Bez omezení je nadále pouze podatelna, pro výdejnu parkovacích oprávnění taková výjimka není možná. Proto jsme se rozhodli u Magistrátu iniciovat posunutí začátku platnosti další podoblasti, abychom naše obyvatele nedostávali pod tlak, a mohli se na výdejně pohodlně vystřídat,“ říká místostarosta MČ Praha 10 pro dopravu a parkování Martin Sekal (ODS).
Těm, kteří si oprávnění pro podoblast 10.2 již vyřídili, začne platit rovněž od 30. 11. 2020, doba platnosti se adekvátně prodlouží.
Místostarosta Sekal zdůrazňuje, že „parkovačku“ je možné si vyřídit i online, přes Osobní stránky uživatele (OSU) spravované Technickou správou komunikací (TSK) hl. m. Prahy. „Tuto formu velmi doporučuji, a to nejen vzhledem k aktuální situaci. Lidé navíc mohou volat na nově zřízené linky výhradně pro registrace do OSU,“ upozorňuje místostarosta Sekal na kontakty 267 093 819 (prosíme využívat přednostně) a 267 093 813 – 816 (preferujeme mimo úřední hodiny).
Martin Sekal zároveň na občany apeluje: „Vyřizujte u nás na úřadě, prosím, osobně jen nevyhnutelné záležitosti. Upřímně všem děkujeme za pochopení, trpělivost a ohleduplný přístup.“