Novinky z archivu

Aktuální články | Kategorie | Hledat | RSS

Od listopadu Praha 10 rozšíří služby „pojízdného úřadu“

Odborníky i veřejností velmi oceňovaná služba tzv.pojízdného úřadu se dočká dalšího zlepšení. Městská část Praha 10 se rozhodla snížit věkovou hranici klientů, kteří mohou její nabídku využívat. „Doposud byly tyto služby určeny pro seniory nad 80 let. Od listopadu je budou moci využívat už od věkové hranice nad 75 let,” vysvětlil novinku starosta městské části Praha 10 Milan Richter s tím, že rozšíření služby je zároveň v rámci plnění programového prohlášení.

„Pojízdný úřad“ se stal hned po jeho zavedení od července roku 2007 mezi klienty velmi oblíbený a vyhledávaný. Využívají ho zejména senioři, kteří mají zdravotní problémy,  a to buď  objednáním přímo domů nebo do zdravotnického či sociálního zařízení. Nejčastěji k vyřízení >> více

 

Odborníky i veřejností velmi oceňovaná služba tzv.pojízdného úřadu se dočká dalšího zlepšení. Městská část Praha 10 se rozhodla snížit věkovou hranici klientů, kteří mohou její nabídku využívat. „Doposud byly tyto služby určeny pro seniory nad 80 let. Od listopadu je budou moci využívat už od věkové hranice nad 75 let,” vysvětlil novinku starosta městské části Praha 10 Milan Richter s tím, že rozšíření služby je zároveň v rámci plnění programového prohlášení.

„Pojízdný úřad“ se stal hned po jeho zavedení od července roku 2007 mezi klienty velmi oblíbený a vyhledávaný. Využívají ho zejména senioři, kteří mají zdravotní problémy,  a to buď  objednáním přímo domů nebo do zdravotnického či sociálního zařízení. Nejčastěji k vyřízení ověření podpisu, žádosti o občanský průkaz, doručení občanského průkazu či zprostředkování služeb CzechPoint jako výpis z katastru nemovitostí nebo z rejstříku trestů a další. „Pojízdný úřad zajišťuje agendu, která je seniory nejčastěji využívána.  Navíc poskytuje klientům určitý komfort, jež si ve svém úctyhodném věku zaslouží,“ doplnil místostarosta městské části Praha 10 Bohumil Zoufalík. 

Nejčastěji poskytované služby v rámci odborů:
1.    Odbor občanskoprávní – vyřízení žádosti o občanský průkaz, doručení občanského průkazu, ověření podpisu  (kontaktní osoby : Daniela Vacková, tel. 267 093 368 (ověřování) a Jan Kalenda, tel. 267 093 625 (občanské průkazy).
2.    Odbor školství a kultury – CzechPoint – výpis z katastru nemovitostí, výpis z rejstříku trestů, výpis z obchodního rejstříku, výpis ze živnostenského rejstříku, výpis z bodového hodnocení osob, výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, výpis z registru účastníku provozu MA ISOH (kontaktní osoba Hana Huljaková, tel. 267 093 681)
3.    Odbor životního prostředí, dopravy a rozvoje – podání žádosti o invalidní vyhrazené státní (včetně pomoci s výběrem vhodného místa), pomoc při vyplnění žádosti o uzavření výpůjční smlouvy s Technickou správou komunikací hl.m. Prahy, na vyžádání i doručení vydaného rozhodnutí nebo dočasné zakrytí značky v době nepřítomnosti vozidla (kontaktní osoba: Martin Kunc, tel. 267 093 460).

 

| mail