Rekordní počet 557 případů zaznamenala služba tzv.MMS podnětů, s jejichž pomocí mohou občané Prahy 10 hlásit radnici případy nepořádku v ulicích a další závady na plochách města. "Služba byla vždy primárně určena pro podněty týkající se nečistot, skládek, nezajištěné údržby zeleně nebo závady na dětských hřištích, ale v průběhu let jsme ji rozšířili o další funkce. Závady je možné hlásit nejen emailem nebo telefonicky, ale také přes oznamovací formulář na našem webu a aplikaci pro mobily. Tímto způsobem je dále možné nahlásit i problémy netýkající se zodpovědnosti přímo radnice, jakými jsou například chodníky a vozovky, nefunkční veřejné osvětlení nebo přítomnosti vraků na komunikacích," popsal 1.místostarosta Prahy 10 Vladimír Novák (ČSSD) výhody této služby.
Službu provozuje radnice již od roku 2007 a za tu dobu se zabývala již 2075 nejrůznějšími podněty. Podněty doručené s fotografickou přílohou jsou zveřejňovány průběžně na internetových stránkách městské části s informací o způsobu řešení v dané věci. Na ostatní podněty je vždy pisateli odpovězeno. "V loňském roce se většina podnětů týkala nečistot a černých skládek v ulicích, dále pak závad na komunikacích," řekl místostarosta Novák. V souhrnu doručených podnětů se rovněž vyskytují upozornění na nedostatky v prostorech dětských hřišť, oznámení o vracích a poškození parkového či uličního mobiliáře (lavičky, odpadkového koše, veřejného osvětlení apod.). Podněty lze zasílat formou elektronické zprávy na mms@praha10.cz<mailto:mms@praha10.cz> nebo MMS zprávou na tel. 736 499 364, případně lze využít na úvodní stránce www.praha10.cz<http://www.praha10.cz/> záložku "upozorni na" a nově od loňského roku i aplikaci pro chytré mobilní telefony s OS Android, kterou lze stáhnout na adrese http://goo.gl/TJ0rI6