Kdo má nárok:
S účinností od 1. 11. 2012 občané nad 75 let věku. Na základě objednávky služby "Pojízdného úřadu" jsou v domluveném termínu vysíláni zaměstnanci úřadu ke klientovi domů popř. do zdravotnického zařízení, kde s nimi jeho úřední záležitost vyřídí (služba je vykonávána pouze v územním obvodu městské části Prahy 10).
Co všechno se touto formou dá zařídit:
OOS:
- vyřízení žádosti o OP
- doručení OP
- ověření podpisu
OŠK - CzechPoint
- Výpis z katastru nemovitostí
- Výpis z rejstříku trestů
- Výpis z obchodního rejstříku
- Výpis ze živnostenského rejstříku
- Výpis z bodového hodnocení osob
- Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů
- Výpis z registru účastníků provozu MA ISOH
OŽD
- podání žádosti o invalidní vyhrazené stání (+pomoc s výběrem vhodného místa)
- pomoc s vyplněním žádosti o uzavření výpůjční smlouvy s Technickou správou komunikací hl. m. Prahy
- doručení vydaného rozhodnutí, na vyžádání
- dočasné zakrytí značky v době nepřítomnosti vozidla, na vyžádání
Kontaktní osoby:
OOS:
OŠK - CzechPoint:
OŽD: