Pojízdný úřad

Kdo má nárok:

S účinností od 1. 11. 2012 občané nad 75 let věku. Na základě objednávky služby "Pojízdného úřadu" jsou v domluveném termínu vysíláni zaměstnanci úřadu ke klientovi domů popř. do zdravotnického zařízení, kde s nimi jeho úřední záležitost vyřídí (služba je vykonávána pouze v územním obvodu městské části Prahy 10).

Automobil s označením městské části

Co všechno se touto formou dá zařídit:

 

OOS:

  • vyřízení žádosti o OP
  • doručení OP
  • ověření podpisu

OŠK - CzechPoint

  • Výpis z katastru nemovitostí
  • Výpis z rejstříku trestů
  • Výpis z obchodního rejstříku
  • Výpis ze živnostenského rejstříku
  • Výpis z bodového hodnocení osob
  • Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů
  • Výpis z registru účastníků provozu MA ISOH

OŽD

  • podání žádosti o invalidní vyhrazené stání (+pomoc s výběrem vhodného místa)
  • pomoc s vyplněním žádosti o uzavření výpůjční smlouvy s Technickou správou komunikací hl. m. Prahy
  • doručení vydaného rozhodnutí, na vyžádání
  • dočasné zakrytí značky v době nepřítomnosti vozidla, na vyžádání

Kontaktní osoby:

 

OOS:

OŠK - CzechPoint:

OŽD:

 

 

 

 

 

  

Než půjdete na úřad...

Pokud plánujete návštěvu úřadu, doporučujeme nejprve navštívit sekci Životní situace, kde získáte informace o tom, co budete k vyřešení Vaší záležitosti potřebovat.

Mělo by Vám pomoci:

Využijte dětský koutek...

Rodiče mohou po dobu nutnou k vyřízení svých záležitostí přenechat děti ve věku od 3 do 10 let v dětském koutku, který najdete v přízemí budovy C.

Otevírací doba:
PO a ST: 8.00 - 12.00 a 13.00 - 17.30
ÚT a ČT: 8.00 - 12.00 a 13.00 - 14.30
PÁ: zavřeno

Katalog firem a služeb

Licence Creative Commons © 2013-2016 MČ Praha 10 
ipv6 ready