Novinky z archivu

Aktuální články | Kategorie | Hledat | RSS

Praha 10 s novou a komfortní informační kanceláří a Czech Pointem

Novou informační kancelář an pracoviště systému Czech Point zprovoznila začátkem tohoto roku ve svých prostorách desátá městská část. „Původní informační centrum bylo v jedné malé místnosti a nevyhovovalo z hlediska komfortu ani kvůli rozšiřovaným službám,“ vysvětlil důvody přestěhování pracoviště o několik desítek metrů do nových prostor tajemník radnice Martin Slavík.

 

 

Novou informační kancelář an pracoviště systému Czech Point zprovoznila začátkem tohoto roku ve svých prostorách desátá městská část. „Původní informační centrum bylo v jedné malé místnosti a nevyhovovalo z hlediska komfortu ani kvůli rozšiřovaným službám,“ vysvětlil důvody přestěhování pracoviště o několik desítek metrů do nových prostor tajemník radnice Martin Slavík.

 

Nové infocentrum je tak nyní sloučené i s pracovištěm ověřování podpisů a má nyní vlastní vstup mezi oběma vrátnicemi do budov úřadu A a C. „Centrum je vybaveno pořadovým digitálním systémem, nabízí vedle ověřování podpisů či výpisů z katastru Czech Point i veškeré další informační služby,“ uvedl Slavík.

 

„Na základě ankety u návštěvníků radnice jsme oddělili i informační část od služeb výpisů a pro pohodlí jsme také zrealizovali několik míst k sezení při čekání,

což ocení zejména senioři nebo maminky s menšími dětmi,“ popsal další výhody nového centra tajemník.

 

Oproti původnímu místu se občané také dočkali v novém větším prostroru žádané diskrétnosti při jednání a radnice se zaměřila též na to, aby se různé formuláře daly přímo v místě pohodlně vyplnit vestoje i vsedě u stolků. Otevírací doba je každý pracovní den od osmi hodin, v pondělí a středy s prodlouženou dobou až do 17:30, v úterý a čtvrtky do patnácti a v pátek do 14 hodin. „Stejně jako informační kancelář pro veřejnost budeme na úřadu nyní připravovat vylepšení prostor pro podnikatele, protože poskytování kvalitního servisu našeho úřadu,“ uzavřel Martin Slavík.

 

| mail