Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

referent/ka  oddělení právních činností a veřejných zakázek

OZNÁMENÍ  O  VYHLÁŠENÍ  VÝBĚROVÉHO  ŘÍZENÍ

 

Městská část Praha 10

zastoupená JUDr. Janou Hatalovou, MBA, pověřenou výkonem činností tajemníka ÚMČ Praha 10

vyhlašuje dne  10. 1. 2020 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

 

referent/ka  oddělení právních činností a veřejných zakázek

v  Odboru bytů a nebytových prostor ÚMČ Praha 10

 

sjednaný druh práce:

referent/ka  oddělení právních činností a veřejných zakázek

s místem výkonu práce Praha,

v platové třídě 9

 

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

  1. fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
  2. občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk, nebo slovenský jazyk,
  3. způsobilost k právním úkonům,
  4. bezúhonnost

 

Další požadavky:

požadované vzdělání

vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou

požadovaný obor, zaměření

 

požadované znalosti

 

 

ekonomické/právní/veřejná správa

 

znalost práce na PC (Word, Excel, Internet), delší praxe v administrativě, orientace v problematice veřejných zakázek a nakládání s obecním majetkem výhodou, rovněž praxe v oboru výhodou

další dovednosti, schopnosti

 

organizační schopnosti, komunikační dovednosti (včetně výborné vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu), přesnost, spolehlivost, psychická odolnost

 

Náplň činnosti:

  • administrace veřejných zakázek
  • komunikace ze zhotoviteli stavebních prací
  • částečná práce v terénu
  • práce se spisovou službou
  • příprava materiálů pro jednání RMČ
  • zajišťování evidence dokumentace veřejných zakázek v listinné i elektronické podobě
  • vedení centrální databáze zájemců o veřejnou zakázku
  • vedení evidence veřejných zakázek
  • zajišťování zadávání a zpracování podkladů pro zadávání občanů do databáze zájemců zaevidovaných do registru zástupců občanů
  • zajišťování evidence smluv uzavřených MČ v elektronické podobě v programu CES a PROXIO Agendio
  • zajišťování zveřejňování smluv a objednávek na stránkách Ministerstva vnitra dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv)

 

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:

  • jméno a příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • datum a podpis

 

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

  • strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 

 

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 10. 2. 2020 v podatelně ÚMČ Praha 10 -  adresa :

Úřad městské části Praha 10

Oddělení personální

Vršovická 68, 101 38 Praha 10

 

 

Obálku označit slovy: „Výběrové řízení: referent/ka  oddělení právních činností a veřejných zakázek  v Odboru bytů a nebytových prostor ÚMČ Praha 10“.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.

 

 

V Praze dne  7.1.2020

 

JUDr. Jana Hatalová, MBA

pověřena výkonem činností tajemníka ÚMČ Praha10

 

                                                                     

                                                                                                                                                                

                                                       

 

zasláno pátek 10. ledna 2020, - Šustrová

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

 

 

 

Mohlo by vás také zajímat