Oddělení personální

Adresa oddělení:
Vršovická 68, 101 38 Praha 10 (mapa)

Úřední hodiny

 

Příjmení a jméno Kancelář Telefon E-mail Funkce
Jirmusová Jana A/417a 267 093 454267 093 454 personalista
Kovačovičová Hana A/418 267 093 417267 093 417 referent/ka - dohoda
Soukupová Lucie A/418 267 093 248267 093 248 mzdová účetní
Štěrbová Hana A/A417a 267 093 451267 093 451 personalista
Trmalová Aneta A/417a 267 093 722267 093 722 personalista
  • Zajišťuje personální a mzdovou agendu pro celý ÚMČ, zejména se jedná o tyto činnosti:
  • dle příslušných ustanovení zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, zabezpečuje vyhlašování, přípravu a realizaci výběrových řízení na obsazení pracovních pozic úředníků;
  • zabezpečuje obsazování pracovních pozic zaměstnanců;
  • zabezpečuje veškerou agendu spojenou s uzavřením, změnou a ukončením pracovního poměru zaměstnanců a s pracemi konanými na základě dohod o provedení práce a dohod o pracovní činnosti;
  • komplexně zajišťuje oblast vzdělávání zaměstnanců včetně uzavírání smluv o zvýšení kvalifikace se zaměstnanci studujícími při zaměstnání;
  • komplexně zajišťuje vzdělávání zaměstnanců prostřednictvím odborných školení a seminářů a prostřednictvím e-learningu;
  • uzavírá se zaměstnanci dohody o odpovědnosti k ochraně hodnot svěřených zaměstnancům k vyúčtování;
  • provádí výpočet mezd/platů zaměstnanců včetně výpočtu odvodů a srážek vyplývajících z obecně závazných právních předpisů a jejich převod na příslušné bankovní účty;
  • shromažďuje, vyhodnocuje a zadává data zaměstnanců (osobní údaje, údaje o nástupu a výstupu zaměstnanců, dále evidence docházky, evidence dovolených, evidence pracovních neschopností, dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr apod.) do personálních a mzdových programů;
  • vede evidenci osob se zdravotním postižením a zpracovává oznámení o plnění povinného podílu osob se zdravotním postižením na celkovém počtu zaměstnanců zaměstnavatele;
  • ve spolupráci s vedoucími odborů zpracovává popisy pracovních činností v rozlišení na pracovní místa úředníků územního samosprávného celku a ostatní pracovní místa;
  • zajišťuje odměňování členů ZMČ v souladu s příslušnou zákonnou úpravou;
  • realizuje přiznávání osobních příplatků, příplatků za vedení a zvláštních příplatků pro zaměstnance;
  • zpracovává návrhy vedoucích odborů na zařazení zaměstnanců do platových tříd při respektování obecně závazných právních předpisů v dané oblasti a při současném měsíčním sledování platových postupů zaměstnanců;
  • vyhotovuje doklady o výplatě - rekapitulace mezd, výplatní lístky;
  • vede daňovou evidenci, včetně komunikace s příslušným finančním úřadem;
  • vede agendu sociálního a zdravotního pojištění, včetně komunikace s ČSSZ a příslušnými zdravotními pojišťovnami;
  • vyhotovuje potvrzení o příjmu pro zaměstnance;
  • zpracovává přehledy čerpání mzdových prostředků, včetně průběžné kontroly čerpání příslušné části rozpočtu a zajištění statistické a rozborové činnosti v této oblasti čerpání finančních prostředků;
  • zpracovává metodické pokyny, směrnice a instrukce v oblasti své působnosti;
  • zajišťuje v souladu s příslušnými obecně závaznými právními předpisy archivaci příslušné dokumentace.