Oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel

Upozorňujeme – výdej hotových občanských průkazů je dočasně přesunut na detašované pracoviště referátu cestovních dokladů v Uzbecké 1, Praha 10.

 

Příjmení a jméno Kancelář Telefon E-mail Funkce
Trávníčková Michaela C/109 267 093 418267 093 418 vedoucí oddělení osobních dokladů a evidence obyva
Příjmení a jméno Kancelář Telefon E-mail Funkce
Dvořáková Helena C/101 267 093 624267 093 624 vedoucí referátu občanských průkazů a evidence oby
Eliášková Drahomíra C/130 267 093 633267 093 633 referent
Exnerová Jana C/105 267 093 561267 093 561 referent
Hradil Patrik C/103 267 093 625267 093 625 referent
Juřicová Simona C/103 267 093 628267 093 628 referent
Karásková Šárka / 267 093 622267 093 622 referent
Kofránková Kateřina C/105 267 093 630267 093 630 referent
Kubcová Martina / 267 093 622267 093 622 referentka
Maxantová Jana C/107 267 093 632267 093 632 referent
Němcová Alena C/106 267 093 463267 093 463 referent
Švec Ondřej / 267 093 622267 093 622 vedoucí referátu cestovních dokladů
Trávníčková Michaela C/109 267 093 418267 093 418 vedoucí oddělení osobních dokladů a evidence obyva
Truhelková Alena C/111 267 093 629267 093 629 referentka správního řízení
Vlach Martin / 267 093 622267 093 622 referent
Zahrádková Ivana C/108 267 093 655267 093 655 referent

Referát občanských průkazů a evidence obyvatel 
Referát zajišťuje příjem žádostí o vydání občanského průkazu a vydávání vyhotovených občanských průkazů, přihlašování k trvalému pobytu, výdej údajů z informačního systému evidence obyvatel, a dále vyřizuje dotazy, týkající se problematiky evidence obyvatel a občanských průkazů.
Referát zajišťuje výkon státní správy na úseku evidence obyvatel. Rozhoduje ve správním řízení o zrušení údaje o místu trvalého pobytu. Vyřizuje dotazy, týkající se této problematiky a agendy evidence obyvatel a občanských průkazů. Podílí se na odstraňování nesouladů v informačním systému evidence obyvatel a zajišťuje poskytování údajů v souladu s platnou právní úpravou.
 

Referát cestovních dokladů
Referát zajišťuje příjem žádostí o vydání cestovního dokladu a vydávání vyhotovených cestovních dokladů, vyřizuje dotazy k problematice cestovních dokladů.
 

Oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel plní zejména tyto úkoly:

  • rozhoduje o zrušení údaje o místu trvalého pobytu v souladu s ustanovením § 12 zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech, ve znění pozdějších předpisů a o změně některých zákonů;
  • realizuje správní řízení na úseku agendy občanských průkazů a evidence obyvatel;
  • provádí skartaci již neplatných osobních dokladů;
  • vybírá příslušné správní poplatky;
  • stanovuje a vybírá pokuty za přestupky na úseku evidence obyvatel a osobních dokladů;
  • v souladu se zákony zajišťuje archivaci příslušné dokumentace.

 

Den Úřední hodiny
Pondělí 8:00–12:00, 13:00–17:30 
Úterý pouze po předchozím online objednání
Středa 8:00–12:00, 13:00–17:30
Čtvrtek pouze po předchozím online objednání
Pátek pouze po předchozím online objednání

 

Návody, jak si vyřídit:

Rezervační systém


Název Popis Typ Ke stažení
Název Ke stažení
Hlášení adresy pro doručování

Hlášení adresy pro doručování

Formulář Stáhnout ()
Souhlas manžela/manželky se změnou příjmení Formulář Stáhnout ()
Souhlas manžela/manželky se změnou jména Formulář Stáhnout ()
Souhlas otce se změnou jména svého nezletilého dítěte Formulář Stáhnout ()
Souhlas s přihlášením k trvalému pobytu

Souhlas s přihlášením k trvalému pobytu

Formulář Stáhnout ()
Žádost o ukončení trvalého pobytu na území ČR

Sdělení o ukončení trvalého pobytu na území České republiky.

Formulář Stáhnout ()
Žádost o vydání osvědčení k církevnímu sňatku Formulář Stáhnout ()
Žádost o zápis narození

Žádost o zápis narození k provedení zápisu narození do zvláštní matriky vedené Úřadem městské části města Brna, Brno - střed, podle ustan. § 1, § 3 odst. 5) a § 43 zákona č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon o matrikách) a vydání rodného listu.

Formulář Stáhnout ()
Žádost o zápis úmrtí

Žádost o zápis úmrtí k provedení zápisu úmrtí do zvláštní matriky vedené Úřadem městské části města Brna, Brno- střed, podle ustan. § 1, § 3 odst. 5) a § 43 zákona č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon o matrikách) a vydání úmrtního listu.

Formulář Stáhnout ()
Žádost o zápis uzavření manželství

Žádost o zápis uzavření manželství k provedení zápisu manželství do zvláštní matriky vedené Úřadem městské části města Brna, Brno - střed, podle ustan. § 1, § 3 odst. 5) a § 43 zákona č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon o matrikách) a vydání oddacího listu.

Formulář Stáhnout ()
Žádost o změnu jména Formulář Stáhnout ()
Žádost o změnu příjmení Formulář Stáhnout ()
Žádost o zrušení údaje o místu trvalého pobytu Formulář Stáhnout ()
Žádost vlastníka o výpis trvale hlášených osob (fyzická osoba)

Žádost o výpis údajů o osobách hlášených k trvalému pobytu na dané adrese (fyzická osoba)

Formulář Stáhnout ()
Žádost vlastníka o výpis trvale hlášených osob (právnická osoba)

Žádost o výpis údajů o osobách hlášených k trvalému pobytu na dané adrese (právnická osoba)

Formulář Stáhnout ()

 

 

Než půjdete na úřad...

Pokud plánujete návštěvu úřadu, doporučujeme nejprve navštívit sekci Životní situace, kde získáte informace o tom, co budete k vyřešení Vaší záležitosti potřebovat.

Mělo by Vám pomoci:

Využijte dětský koutek...

Dětský koutek je do odvolání uzavřen.
Děkujeme za pochopení!

Licence Creative Commons © 2013–2021 MČ Praha 10