Rozsvěcujeme úřad

 

 

Kdo jsme?

Jsme druhá největší pražská městská část. Na území současné Desítky najdete přibližně 7 tisíc domů a 55 tisíc bytů, v nichž žije zhruba 110 tisíc obyvatel. Zřizujeme základní a mateřské školy, zařízení pro seniory (Centrum sociální a ošetřovatelské pomoci či LDN Vršovice) i další organizace. Sídlíme na adrese Vršovická 68 (stanice MHD Koh-i-noor).
 

Koho aktuálně hledáme?

  • Pozice, které potřebujeme aktuálně obsadit, naleznete na stránce Kariéra pod Volná pracovní místa.
  • V případě dotazů kontaktujte naše personální oddělení.
    Aktuálně probíhají pohovory z důvodu epidemie koronaviru online, bez nutnosti osobního setkání.
     

Kdo u nás najde práci

Ikona Absolventi
  • Ve veřejné správě nastartujete svou pracovní kariéru
  • Můžete profesně růst 
  • Objevíte kouzlo spolupráce 
  • Někdy nenáviděné administartivní úkony vás naučí pečlivosti 
  • Poznáte, jak to chodí na úřadech, s kterými budete komunikovat už celý život 
Ikona - zkušení matadoři
  • Uplatníte zkušenosti získané v předchozích zaměstnáních 
  • Můžete pomoci rozvíjet moderní úřad a zavádět nové procesy
  • Budete se moci spolehnout na zázemí stabilní instituce 
Ikona Rodiny
  • Zkrácený pracovní úvazek umožní zaměstnávat maminky s malými dětmi či zkušené matadory z řad seniorů, jenž  nemohou nebo nechtějí pracovat na plný pracovní úvazek

  • Pracovní doba je vstřícná k rodičům s dětmi
Ikona Studenti
  • Můžete se podílet na rozvoji místa, kde žijete
  • Výsledky vaší práce uvidíte přímo „před domem“
  • Třeba využijete kontakty ze sousedství 

 

Koho u nás potkáte?

 

 

 

Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?  

Rozsvěcujeme úřad – tma, ilustrativní obrázek Rozsvěcujeme úřad – světlo, ilustrativní obrázek
Na úřad se nedá objednat, ve frontě pak strávíte půl dne! Během jarní epidemie koronaviru klesl počet návštěv o 80 %, mnoho lidí dokázalo své požadavky vyřídit telefonicky, nebo e-mailem. Frontám je tedy možné se vyhnout i předchozí telefonickou konzultací, která často ukáže, že jít na úřad ani není nutné. Na některá pracoviště je možné se objednat elektronicky (zejména na vyřízení občanských průkazů a cestovních pasů a na živnostenský odbor). Velká část stížností na nemožnost objednání (nebo nezvedání telefonů) se týká pobočky Úřadu práce ČR.
 
Úřady, to jsou hlavně cedule a zákazy, moderní technologie nevyužívají.
Činnost úřadu je poměrně komplexní a někdy se nejde cedulím úplně vyhnout i proto, že potřebujeme informace dostat k co nejširšímu počtu občanů a ne každý má možnost připojení k internetu. I offline forma komunikace je poměrně účinná. Budova radnice čeká na rekonstrukci, která ji výrazně zmodernizuje i co se týká přehlednosti a infosystému. Momentálně jsou sjednocené cedulky u jednotlivých kanceláří, orientační cedule umístěné ve výtazích a na vstupních dveřích do jednotlivých pater nebo nově instalované ukazatele do prostor zón placeného stání.

Úředníci jsou ke svým klientům vždy nepříjemní. Pravidelně jednou za dva roky (počínaje rokem 2011) probíhá Anketa spokojenosti návštěvníků, která se naposledy zrealizovala v roce 2019. V rámci ní mají  návštěvníci ÚMČ Praha 10 možnost vyplnit anketní lístek a vyjádřit se k navštívenému odboru, specifikovat důvod návštěvy, vyjádřit pochvalu či naopak připomínku, případně podat doplňující informaci. V roce 2019 bylo odevzdáno 551 anketních lístků, průměrná známka byla 1,05 a vysoké hodnocení vyplývalo i z počtu udělených pochval, kterých bylo 473, z toho jmenovitých 220.
 
Úřad práce spadá pod ÚMČ Praha 10. Úřad práce spadá pod Ministerstvo práce a sociálních věcí, v budově úřadu městské části Praha 10 je pouze v nájmu. Městská část na něj nemá žádný vliv.
Na úřadě se pracuje jen z kanceláře, na homeofficu nebo v terénu jste jednou za uherský rok.
 
Velice záleží na jednotlivých pozicích, mnoho zaměstnanců úřadu naopak tráví větší část pracovní doby přímo v terénu. Podívejte se na videa!
Úředníci musí každý den přicházet a odcházet v přesnou hodinu, všichni stejnou.
 
Na části pozic funguje klouzavá pracovní doba. Na pohovoru vám všechny podmínky pozice, o kterou se budete ucházet, vysvětlíme.
Platy úředníků jsou nízké, přes tabulkové vymezení nejede vlak.
Plat je rozdělen na dvě složky, nárokovou a nenárokovou, tzv. osobní ohodnocení, platové tabulky tedy nejsou dogmatem. Zároveň nabízíme i benefity ve formě Edenred Cafeterie a další výhody pro naše zaměstnance.

 

 

 

Co získáte?

Ikona Plat a osobní ohodnocení
  • Plat a osobní ohodnocení
Ikona - benefity
  • Mnoho benefitů, včetně příspěvku na dovolenou, stavební spoření a penzijní připojištění
Ikona Kolegové
  • Skvělé kolegy
Ikona Dobrý pocit
  • Dobrý pocit. Výsledky své práce uvidíte na rozvoji Desítky

 

Než půjdete na úřad...

Pokud plánujete návštěvu úřadu, doporučujeme nejprve navštívit sekci Životní situace, kde získáte informace o tom, co budete k vyřešení Vaší záležitosti potřebovat.

Mělo by Vám pomoci:

Využijte dětský koutek...

Dětský koutek je do odvolání uzavřen.
Děkujeme za pochopení!

Licence Creative Commons © 2013–2021 MČ Praha 10