Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

referent/ka – administrativně ekonomické činnosti

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

 

Městská část Praha 10

zastoupená tajemnicí ÚMČ Praha 10

vyhlašuje dne 14. 11. 2024 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

 

referent/ka – administrativně ekonomické činnosti

v   Odboru kultury a projektů ÚMČ Praha 10

 

 

sjednaný druh práce:

referent/ka – administrativně ekonomické činnosti

s místem výkonu práce Praha

 v platové třídě 9

 

 

 

MČ Praha 10 nabízí nadstandartní finanční ohodnocení (vedle platu, sestávajícího ze základního tarifu a osobního ohodnocení podle výkonu), poskytuje zaměstnanecké benefity v roční výši 15 000,- Kč (lze využít na stavební spoření, penzijní připojištění, rekreaci, apod.), stravenkový paušál, pružnou pracovní dobu a moderní pracovní prostředí.  Zaměstnancům poskytujeme navíc 4 sick days. Jsme spolehlivým a korektním zaměstnavatelem, s dobrou dopravní dostupností veřejnou dopravou. MČ Praha 10 nabízí možnost nájmu obecního bytu za 165 Kč/m2.

 

 

Do našeho kulturně – sportovně - památkového týmu hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á bude vykonávat zejména činnosti asistenta/ky vedoucí/ho odboru. Potřebujeme někoho spolehlivého, pečlivého, organizovaného, ale také pečujícího a milého, který se bude starat o interní chod odboru, ale je i jeho „tváří“ vůči kolegům z úřadu, externím partnerům, dodavatelům či veřejnosti. Zároveň se jedná o administrativní posilu vedoucí odboru, se kterou úzce spolupracuje. Hledáme zodpovědnou, nekonfliktní osobu se smyslem pro detail, ale také pro humor. Naší nové posile by měla být blízká práce v administrativě (předchozí praxe v rámci územní samosprávy vítána) a samostatný, precizní výkon práce. Nového člena týmu čeká odborné zaškolení a práce v příjemném a zábavném kolektivu. Práce nabízí možnost realizovat se v mnoha oblastech nejen administrativy a veřejné správy, ale i s přesahem do kulturních a sportovních projektů.

 

 

Těšíme se na Váš zájem!

 

 

Nástup možný od 6. ledna 2025

Plat v předpokládané výši dle dosažené praxe a pracovních výsledků 30 000 – 50 000 Kč

 

Stručný popis pracovní pozice:

  • koordinace pracovního plánu vedoucí včetně dojednávání schůzek, jejich příprava a vytváření případných zápisů dle typu schůzky
  • příjem a odesílání korespondence, včetně elektronické evidence ve spisové službě
  • kompletace a kontrola úplnosti vyřízených spisů
  • evidence stížností přijatých k vyřízení na odbor
  • sledování úkolů zadaných vedením úřadu přiřazeným odboru a jejich odbavování
  • pravidelná příprava spisů ke skartačnímu řízení a k předání do správního archivu
  • zajišťování podkladů pro personální, mzdovou a pracovně právní agendu zaměstnanců odboru ve spolupráci s vedoucí
  • podílení se na úpravě nebo přípravě dokumentů týkajících se odboru, úřadu, MČ nebo organizací zřízených
  • kontrola evidence docházky pracovníků odboru, sledování čerpání dovolené apod.
  • příprava objednávek, zařazování do systému GINIS, či zařazování smluv do systému Agendio a zveřejňování v Registru smluv včetně kontrol zveřejnění dle zákona
  • podíl na úpravě nebo přípravě dokumentů týkajících se odboru, úřadu, MČ nebo organizací zřízených
  • zpracovávání textů interních předpisů, směrnic metodických pokynů atd.
  • formální dopracovávání materiálů do RMČ a ZMČ

 

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

  1. fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
  2. občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk,
  3. způsobilost k právním úkonům,
  4. bezúhonnost

 

                                    

Další požadavky:

požadované vzdělání

vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou

požadovaný obor, zaměření

administrativa (není podmínkou)

požadované znalosti

 

velmi dobrá úroveň českého jazyka slovem i písmem, organizační a plánovací schopnosti,  výtečná znalost a využívání nástroje Microsoft Outlook a dalších nástrojů Office 365, především Word a Excel, pečlivost, spolehlivost, rychlost, flexibilita, důslednost a diskrétnost, schopnost učit se novým věcem v oblasti administrativy veřejné správy, schopnost samostatné práce, ale i práce v týmu, příjemné vystupování

další dovednosti, schopnosti

praxe na obdobné pozici, znalost prostředí územně samosprávných celků, znalost spisové služby E-spis, účetních systému GINIS

 

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:

  • jméno a příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • datum a podpis

 

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

  • strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením)
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 

Přihlášku s požadovanými doklady a stručný motivační dopis je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 2. 12. 2024 v podatelně ÚMČ Praha 10 - adresa:

 

Úřad městské části Praha 10

Oddělení personální

Vinohradská 3218/169, 100 00, Praha 10 - Strašnice

 

Obálku označit slovy: „Výběrové řízení: referent/ka – administrativně ekonomické činnosti v Odboru kultury a projektů ÚMČ Praha 10“

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.

 

Praha 13. 11. 2024

 

 

 

JUDr. Jana Hatalová, MBA

tajemnice ÚMČ Praha 10

 

zasláno čtvrtek 14. listopadu 2024, -

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

Mohlo by vás také zajímat