Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | RSS
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Městská část Praha 10
zastoupená tajemnicí ÚMČ Praha 10
vyhlašuje dne 14. 11. 2024 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
referent/ka – administrativně ekonomické činnosti
v Odboru kultury a projektů ÚMČ Praha 10
sjednaný druh práce:
s místem výkonu práce Praha
v platové třídě 9
MČ Praha 10 nabízí nadstandartní finanční ohodnocení (vedle platu, sestávajícího ze základního tarifu a osobního ohodnocení podle výkonu), poskytuje zaměstnanecké benefity v roční výši 15 000,- Kč (lze využít na stavební spoření, penzijní připojištění, rekreaci, apod.), stravenkový paušál, pružnou pracovní dobu a moderní pracovní prostředí. Zaměstnancům poskytujeme navíc 4 sick days. Jsme spolehlivým a korektním zaměstnavatelem, s dobrou dopravní dostupností veřejnou dopravou. MČ Praha 10 nabízí možnost nájmu obecního bytu za 165 Kč/m2.
Do našeho kulturně – sportovně - památkového týmu hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á bude vykonávat zejména činnosti asistenta/ky vedoucí/ho odboru. Potřebujeme někoho spolehlivého, pečlivého, organizovaného, ale také pečujícího a milého, který se bude starat o interní chod odboru, ale je i jeho „tváří“ vůči kolegům z úřadu, externím partnerům, dodavatelům či veřejnosti. Zároveň se jedná o administrativní posilu vedoucí odboru, se kterou úzce spolupracuje. Hledáme zodpovědnou, nekonfliktní osobu se smyslem pro detail, ale také pro humor. Naší nové posile by měla být blízká práce v administrativě (předchozí praxe v rámci územní samosprávy vítána) a samostatný, precizní výkon práce. Nového člena týmu čeká odborné zaškolení a práce v příjemném a zábavném kolektivu. Práce nabízí možnost realizovat se v mnoha oblastech nejen administrativy a veřejné správy, ale i s přesahem do kulturních a sportovních projektů.
Těšíme se na Váš zájem!
Nástup možný od 6. ledna 2025
Plat v předpokládané výši dle dosažené praxe a pracovních výsledků 30 000 – 50 000 Kč
Stručný popis pracovní pozice:
Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
Další požadavky:
požadované vzdělání
vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
požadovaný obor, zaměření
administrativa (není podmínkou)
požadované znalosti
velmi dobrá úroveň českého jazyka slovem i písmem, organizační a plánovací schopnosti, výtečná znalost a využívání nástroje Microsoft Outlook a dalších nástrojů Office 365, především Word a Excel, pečlivost, spolehlivost, rychlost, flexibilita, důslednost a diskrétnost, schopnost učit se novým věcem v oblasti administrativy veřejné správy, schopnost samostatné práce, ale i práce v týmu, příjemné vystupování
další dovednosti, schopnosti
praxe na obdobné pozici, znalost prostředí územně samosprávných celků, znalost spisové služby E-spis, účetních systému GINIS
Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:
Přihlášku s požadovanými doklady a stručný motivační dopis je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 2. 12. 2024 v podatelně ÚMČ Praha 10 - adresa:
Úřad městské části Praha 10
Oddělení personální
Vinohradská 3218/169, 100 00, Praha 10 - Strašnice
Obálku označit slovy: „Výběrové řízení: referent/ka – administrativně ekonomické činnosti v Odboru kultury a projektů ÚMČ Praha 10“
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Praha 13. 11. 2024
JUDr. Jana Hatalová, MBA
tajemnice ÚMČ Praha 10
zasláno čtvrtek 14. listopadu 2024, -
Předcházející strana | Další strana