Informace podle zákona 106/1999 Sb.

Žádost o poskytnutí informace můžete podat:

  • ústně (není-li informace poskytnuta nebo ji žadatel považuje za nevyhovující, je třeba ji podat písemně)
  • písemně na podatelně v budově "A", nebo na sekretariátech jednotlivých odborů
  • faxem
  • elektronicky

Ze žádosti musí být zřejmé, kterému subjektu je určena, a že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu zák. č. 106/1999 Sb.

Formulář žádosti ke stažení a sazebník

Fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy trvalého pobytu nebo bydliště. Právnická osoba uvede název, identifikační číslo, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se adresy sídla. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.

Neobsahuje-li žádost údaje uvedené v předchozím odstavci, nebo není-li elektronická žádost podána prostřednictví elektronické podatelny (posta@praha10.cz), není žádostí ve smyslu zák. č. 106/1999 Sb.

Vyřizování žádosti o informaci:

  • v případě, že nedostatek údajů o žadateli brání vyřízení žádosti, je žadatel ve lhůtě 7 dnů ode dne jejího podání vyzván, aby žádost doplnil. Neučiní-li tak žadatel ve lhůtě 30 dnů od doručení výzvy, je žádost odložena;
  • v případě, že je žádost nesrozumítelná, není zřejmé jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, je žadatel ve lhůtě 7 dnů ode dne jejího podání vyzván, aby žádost upřesnil. Neučiní-li tak žadatel ve lhůtě 30 dnů od doručení výzvy je žádost odmítnuta rozhodnutím o odmítnutí žádosti;
  • v případě, že se požadovaná informace nevztahuje k působnosti městské části Praha 10, žádost se odloží a tato skutečnost se sdělí žadateli ve lhůtě 7 dnů od doručení žádosti;
  • v případě, že žádost obsahuje všechny náležitosti, stanovené zákonem, městská část Praha 10 ve lhůtě 15 dnů od přijetí žádosti, informaci poskytne. Tato lhůta může být ze závažných důvodů prodloužena nejvýše o 10 dní.

Odvolání, stížnost:

  • v případě, že je vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti nebo její části, může žadatel podat odvolání;
  • v případě, že je žadatel nespokojen se způsobem vyřízení žádosti o informaci, informace mu nebyla poskytnuta ve lhůtě, nebo mu byla informace poskytnuta částečně, aniž by o zbytku bylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí, případně nesouhlasí s výší úhrady, může podat stížnost.

Výroční zprávy podle zákona 106/1999 Sb.

 


 

Datum poskytnutí informace Předmět informace Přílohy
12.01.2018 Informace k programu prevence rizikového chování u děti na 1. a 2. stupni ZŠ 1  2  3
19.01.2018 Usnesení a důvodové zprávy RMČ Praha 10 ve věci KD Eden

1  2  3  4

5  6  7  8

24.01.2018 Kopie smlouvy mezi MČ Praha 10 a společností Praha 10 -Rekreace, a.s 1
24.01.2018 Přehled zaměstnanců pracujících na DPP a DPČ za období 18.2.2016-31.12.2017 1  2
24.01.2018 Úplné znění dokumentů v čl. 5.10 Organizačního řádu

1  2  3  4

5  6

29.01.2018 Nájemní smlouvy na vybrané pozemky v kat. území Vršovic a Vinohrad  
30.01.2018 Právní rámec výběrových řízení na bytové a nebytové prostory  
31.01.2018 Výstup zakázek a proplacených faktur, které se vztahují k rekontrukci bývalé MŠ k ulici K Botiči  
01.02.2018 Informace - Studie parkování  
05.02.2018 Informace o provozní době areálu Gutovka  
06.02.2018 Program Zdravá Praha 10 - místní agenda 21 pro rok 2017 1
07.02.2018 Informace o pravidlech diskuze na facebookové stránce Praha 10  
16.02.2018 Údržba veřejné zeleně dne 18.8.2016 v ulici Kounická Praha 10  
22.02.2018 Informace k námitce proti vydání rozhodnutí o umístění stavby  "CARNEA PROJEKT-polyfunkční objekt"  
02.03.2018 Nájemní smlouvy k nebytovému prostoru na adrese 28. pluku 119/33 1 2 3 4
06.03.2018 Informace o stavbě č.p. 848 na pozemku p.č. 1143, katastrální území Vršovice, obec Praha 1
08.03.2018 Provoz a dohled nad trhy na území MČ Praha 10 za roky 2015, 2016 a 2017 1
08.03.2018 Výstup ze zakázky Revize směrnice "Zadávání veřejných zakázek" společnosti ECPA 1
14.03.2018 Informace k realizaci Programu bydlení  
14.03.2018 Smluvní vztahy s Vysokou školou finanční a správní a jejím společenstvím škol  
14.03.2018 Informace o bytech a nebytových prostorech ve vlastnictví MČ Praha 10 1 2 3a 3b 3c 3d 3e 4 5 6a 6b 7
15.03.2018 Protikorupční opatření MČ Praha 10 za rok 2017  1
19.03.2018 Informace k příspěvkům na obědy pro děti z rodin v obtížné sociální situaci  
22.03.2018 Kopie smluv uzavřených mezi MČ Praha 10 a společností ROSSY servise a.s. od roku 2010  
29.03.2018 Informace vztahující se k podzemním garážím a garážovým stáním na pozemku p.č. 3093/1 k.ú. Vinohrady 1
29.03.2018 Informace o uzavřené restauraci v areálu Gutovka a o hospodaření areálu  
05.04.2018 Informace o financování ZŠ na území Praha 10 v letech 2016 a 2017 1 2 3 
06.04.2018 Kopie smluv k určeným pozemkům v katastrálním území Strašnice 1 2 3 4 
09.04.2018 Plán oprav bytů v péči MČ Praha 10 za rok 2018 1
10.04.2018 Dotaz na výstavbu agility hřiště a jeho provoz  
10.04.2018 Informace ke smlouvám se společností PCT Praha  
13.04.2018 Dokumenty vytvořené v souvislosti s obecným nařízením o ochraně osobních údajů 1a 1b 2 3a 3b 4a 4b
13.04.2018 Informace k DPP/DPČ 1 2
16.04.2018 Informace k užívání stavby - rekonstrukce rodinného domu na adrese Počernická 804/12 Praha 10  

Archiv

  

Než půjdete na úřad...

Pokud plánujete návštěvu úřadu, doporučujeme nejprve navštívit sekci Životní situace, kde získáte informace o tom, co budete k vyřešení Vaší záležitosti potřebovat.

Mělo by Vám pomoci:

Využijte dětský koutek...

Rodiče mohou po dobu nutnou k vyřízení svých záležitostí přenechat děti ve věku od 3 do 10 let v dětském koutku, který najdete v přízemí budovy C.

Otevírací doba:
PO a ST: 8.00 - 12.00 a 13.00 - 17.30
ÚT a ČT: 8.00 - 12.00 a 13.00 - 14.30
PÁ: zavřeno

Katalog firem a služeb

Licence Creative Commons © 2013-2016 MČ Praha 10 
ipv6 ready