Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

rozpočtář/ka a finanční referent/ka tvorby a financování rozpočtu

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ  ÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

 

Městská část Praha 10

zastoupená tajemnicí ÚMČ Praha 10

vyhlašuje 24. 11. 2023 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

 

rozpočtář/ka a finanční referent/ka tvorby a financování rozpočtu

v oddělení rozpočtu

v   Odboru ekonomickém ÚMČ Praha 10

 

sjednaný druh práce:

rozpočtář/ka a finanční referent/ka tvorby a financování rozpočtu

s místem výkonu práce Praha,

 

 v platové třídě 11

(v rozmezí od 25.280,- Kč až 37.170,- Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; a možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce.

 

 

MČ Praha 10 nabízí nadstandartní finanční ohodnocení (vedle platu, sestávajícího ze základního tarifu plus osobní ohodnocení podle výkonu), poskytuje zaměstnanecké benefity v roční výši 15 000,- Kč (lze využít na stavební spoření, penzijní připojištění, rekreaci, zdravotní péči, dokoupení až 4 dnů pracovního volna z benefitů apod.), příspěvek na stravování ve výši 90,- Kč/den, od 1. 2. 2024 pružnou pracovní dobu. Zaměstnancům poskytujeme navíc 1 den zdravotního placeného volna a další 2 dny volna neplaceného. MČ Praha 10 nabízí možnost nájmu obecního bytu za 140 Kč/m2.

 

 

 

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

 

  1. fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
  2. občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk,
  3. způsobilost k právním úkonům,
  4. bezúhonnost

 

 

 

 

Další požadavky:

požadované vzdělání

 

vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, popřípadě středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického směru (s využitím zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, v platném znění a v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., § 3 a 4, o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění

požadovaný obor, zaměření

ekonomické

požadované znalosti

 

3 roky praxe v oblasti rozpočtu, přednostně ve veřejné správě (předpokládané znalosti: zák. č 250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů), znalost účetního SW GORDIC /GINIS) výhodou, uživatelské znalost práce s výpočetní technikou (MS Office Internet, Outlook apod.), zkušenosti z oblasti státní správy a samosprávy  vítány

další dovednosti, schopnosti

 

pečlivost, samostatnost zodpovědnost, ochota učit se nové věci

 

 

Náplň práce:

  • spolupráce na sestavování rozpočtu MČ Praha 10 na příslušný rok, včetně jeho předložení k projednání v Radě MČ a Zastupitelstva MČ
  • provádění finanční kontroly dle zákona č. 320/2001 Sb. a vyhlášky č. 416/2004 Sb. v platném znění
  • příprava stanovisek k materiálům jednotlivých správců kapitol k rozpočtovým změnám schvalovaných v Radě MČ a v Zastupitelstvu MČ
  • kontrola čerpání rozpočtu podle jednotlivých kapitol rozpočtu, provádění rozborů hospodaření, finanční vypořádání přidělených dotací

 

 

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:

  • jméno a příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • datum a podpis

 

 

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

  • strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením)
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

 

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději 15. 12. 2023 v podatelně ÚMČ Praha 10 -  adresa :

 

 

 

Úřad městské části Praha 10

Oddělení personální

Vinohradská 3218/169, 100 00 Praha 10

 

 

Obálku označit slovy: „Výběrové řízení: rozpočtář/ka a finanční referent/ka tvorby a financování rozpočtu v oddělení rozpočtu v Odboru ekonomickém ÚMČ Praha 10“.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.

 

Praha 22. 11. 2023

 

 

JUDr. Jana Hatalová, MBA

tajemnice ÚMČ Praha 10                                                                                           

 

zasláno pátek 24. listopadu 2023, - Šustrová

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

Mohlo by vás také zajímat