Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

referent/ka pro správu poplatků ze vstupného

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

 

Městská část Praha 10

zastoupená tajemnicí ÚMČ Praha 10

vyhlašuje dne 7. 3. 2025 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

 

referent/ka pro správu poplatků ze vstupného

v oddělení místních příjmů

v   Odboru ekonomickém ÚMČ Praha 10

 

sjednaný druh práce:

referent/ka pro správu poplatků ze vstupného

s místem výkonu   práce Praha,

 v platové třídě 9

 

MČ Praha 10 nabízí nadstandardní finanční ohodnocení (vedle platu, sestávajícího ze základního tarifu a osobního ohodnocení podle výkonu), poskytuje zaměstnanecké benefity v roční výši 15 000,- Kč (lze využít na stavební spoření, penzijní připojištění, rekreaci apod.), stravenkový paušál, pružnou pracovní dobu a moderní pracovní prostředí.  Zaměstnancům poskytujeme navíc 4 sick days. Jsme spolehlivým a korektním zaměstnavatelem, s dobrou dopravní dostupností veřejnou dopravou. MČ Praha 10 nabízí možnost nájmu obecního bytu za 165 Kč/m2.

 

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

 

  1. fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
  2. státní občan České republiky nebo občan jiného členského státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt,
  3. způsobilost k právním úkonům,
  4. bezúhonnost

 

 

                               

Další požadavky:

požadované vzdělání

vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou

požadovaný obor, zaměření

ekonomický

požadované znalosti

práce na PC (Word, Excel, Internet), výhodou znalost SW Agendio, Proxio, Ginis, základní orientace v zákonných předpisech veřejné správy (obzvláště zákony č. 565/1990 Sb. a č. 280/2009 Sb.,), zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku daní a poplatků (lze složit i po nástupu do pracovního poměrů)

další dovednosti, schopnosti

organizační schopnosti, komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu), spolehlivost, přesnost, psychická odolnost, pečlivost, korektní jednání a schopnost jednat s lidmi

 

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:

  • jméno a příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
  • datum a podpis

 

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

  • životopis, ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech
  • čestné prohlášení o bezúhonnosti (V případě přijetí do pracovního poměru uchazeč/ka předloží před uzavřením pracovní smlouvy originál nebo ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.)
  • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (V případě přijetí do pracovního poměru uchazeč/ka předloží před uzavřením pracovní smlouvy ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. V případě absolvování vysokoškolského studia v zahraničním studijním programu uchazeč/ka připojí rovněž kopii osvědčení o uznání zahraničního vzdělání, tzv. nostrifikaci – v případě přijetí do pracovního poměru doloží ověřenou kopii tohoto dokumentu.)

 

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 28. 3. 2025 v podatelně ÚMČ Praha 10 -  adresa :

Úřad městské části Praha 10

Oddělení personální

Vinohradská 3218/169

 

Obálku označit slovy: „Výběrové řízení: „referent/ka pro správu poplatků ze vstupného v oddělení místních příjmů v Odboru ekonomickém ÚMČ Praha 10“.

 

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.

 

 

Praha 4. 3. 2025

 

JUDr. Jana Hatalová, MBA

tajemnice ÚMČ Praha 10

 

zasláno pátek 7. března 2025, - Šustrová

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

Mohlo by vás také zajímat