Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

referent/ka  oddělení právních činností a veřejných zakázek

OZNÁMENÍ  O  VYHLÁŠENÍ  VÝBĚROVÉHO  ŘÍZENÍ

 

Městská část Praha 10

zastoupená JUDr. Janou Hatalovou, MBA, tajemnicí  ÚMČ Praha 10

vyhlašuje dne  5. 5. 2020 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

 

referent/ka  oddělení právních činností a veřejných zakázek

v  Odboru bytů a nebytových prostor ÚMČ Praha 10

 

sjednaný druh práce:

referent/ka  oddělení právních činností a veřejných zakázek

s místem výkonu práce Praha,

v platové třídě 9

 

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

  1. fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
  2. občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk, nebo slovenský jazyk,
  3. způsobilost k právním úkonům,
  4. bezúhonnost

 

Další požadavky:

požadované vzdělání

vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou

požadovaný obor, zaměření

 

požadované znalosti

ekonomické/právní/veřejná správa

 

znalost práce na PC (Word, Excel, Internet), delší praxe v administrativě, orientace v problematice veřejných zakázek a nakládání s obecním majetkem výhodou, rovněž praxe v oboru výhodou

další dovednosti, schopnosti

 

organizační schopnosti, komunikační dovednosti (včetně výborné vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu), přesnost, spolehlivost, psychická odolnost

 

Náplň činnosti:

  • administrace veřejných zakázek
  • komunikace ze zhotoviteli stavebních prací
  • částečná práce v terénu
  • práce se spisovou službou
  • příprava materiálů pro jednání RMČ
  • zajišťování evidence dokumentace veřejných zakázek v listinné i elektronické podobě
  • vedení centrální databáze zájemců o veřejnou zakázku
  • vedení evidence veřejných zakázek
  • zajišťování zadávání a zpracování podkladů pro zadávání občanů do databáze zájemců zaevidovaných do registru zástupců občanů
  • zajišťování evidence smluv uzavřených MČ v elektronické podobě v programu CES a PROXIO Agendio
  • zajišťování zveřejňování smluv a objednávek na stránkách Ministerstva vnitra dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv)

 

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:

  • jméno a příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • datum a podpis

 

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

  • strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 

 

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 25. 5. 2020 v podatelně ÚMČ Praha 10 -  adresa :

Úřad městské části Praha 10

Oddělení personální

Vršovická 68, 101 38 Praha 10

 

 

Obálku označit slovy: „Výběrové řízení: referent/ka  oddělení právních činností a veřejných zakázek  v Odboru bytů a nebytových prostor ÚMČ Praha 10“.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.

 

 

V Praze dne  5.5.2020

 

JUDr. Jana Hatalová, MBA

tajemnice ÚMČ Praha 10                                                                     

                                                                                                                                                                 J

                                      

zasláno úterý 5. května 2020, - Šustrová

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

Mohlo by vás také zajímat