Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

referent/ka  oddělení kontrolních činností

OZNÁMENÍ  O  VYHLÁŠENÍ  VÝBĚROVÉHO  ŘÍZENÍ

 

Městská část Praha 10

zastoupená tajemnicí ÚMČ Praha 10

vyhlašuje dne 17. 3. 2023 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

 

referent/ka  oddělení kontrolních činností

v   Odboru kontroly a komunikace ÚMČ Praha 10

 

sjednaný druh práce:

referent/ka  oddělení kontrolních činností

s místem výkonu  práce Praha,

 v platové třídě 9

 

Odbor kontroly a komunikace Úřadu městské části Praha 10 hledá nového kolegu či kolegyni na pracovní pozici referent/ka oddělení kontrolních činností. Požadujeme zodpovědnost, loajalitu, příjemné vystupování, pečlivost a zájem o oblast kontroly. Preferujeme schopnost pracovat v kolektivu a dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu. Nabízíme dynamickou a rozmanitou náplň práce ve velmi přátelském a nekonfliktním odborném týmu.

 

 

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

  1. fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
  2. občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk,
  3. způsobilost k právním úkonům,
  4. bezúhonnost

 

                                 

Další požadavky:

požadované vzdělání

vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou

požadovaný obor, zaměření

ekonomické

 

požadované znalosti

 

znalost práce na PC (Word, Excel, Internet), zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (lze složit i po nástupu). Praxe ve veřejné správě a znalost legislativy na úseku veřejnosprávní kontroly a účetních standardů výhodou.

další dovednosti, schopnosti

dobré komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu), příjemné a kultivované vystupování, pečlivost, zodpovědnost, ochota a schopnost učit se, psychická odolnost a schopnost týmové práce

 

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:

  • jméno a příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • datum a podpis

 

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

  • strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 

 

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do  6. 4. 2023 v podatelně ÚMČ Praha 10 -  adresa :

Úřad městské části Praha 10

Oddělení personální

Vršovická 68, 101 38 Praha 10

 

Obálku označit slovy: „Výběrové řízení: referent/ka oddělení kontrolních činností v Odboru kontroly a komunikace ÚMČ Praha 10“.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.

 

Praha 15. 3. 2023

 

JUDr. Jana Hatalová, MBA

tajemnice ÚMČ Praha 10

 

zasláno pátek 17. března 2023, - Šustrová

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

 

 

 

Mohlo by vás také zajímat