Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

vedoucí oddělení koordinačních činností

 

 

OZNÁMENÍ  O  VYHLÁŠENÍ  VÝBĚROVÉHO  ŘÍZENÍ
 
Městská část Praha 10

zastoupená tajemníkem ÚMČ Praha 10 Ing. Martinem Slavíkem

vyhlašuje dne  19. 2. 2019  výběrové řízení na obsazení pracovního místa

 

vedoucí oddělení koordinačních činností

v Odboru majetkoprávním ÚMČ Praha 10

 

sjednaný druh práce:

vedoucí oddělení koordinačních činností

s místem výkonu práce Praha,

v platové třídě 11

 

Do našeho přátelského kolektivu hledáme nového/novou člena/členku týmu na pozici vedoucí/ho oddělení koordinačních činností v Odboru majetkoprávním. Hledáme spolehlivou, zodpovědnou, nekonfliktní osobu se smyslem pro detail. Naší nové posile by měla být blízká práce v administrativě (předchozí praxe v rámci územní samosprávy vítána) a samostatný, precizní výkon práce. Nového/novou člena/členku týmu čeká odborné zaškolení a práce v pohodovém kolektivu. Nabízíme rozmanitou práci, která nabízí možnost realizovat vzdělání a osobnost v mnoha oblastech veřejné správy. Náplní práce nové/ho kolegyně/kolegy bude především vedení dvou menších týmů spolupracovníků, příprava podkladů pro jednání Rady a Zastupitelstva m. č. Praha 10, příprava návrhů dispozic s nemovitým majetkem svěřeným do správy m. č. Praha 10 atd.. Nový/nová kolega/kolegyně by ideálně měl/a mít vzdělání právnicko-ekonomického zaměření, měl/a by se orientovat v problematice katastru nemovitostí, mít zevrubnou představu o soukromoprávních úkonech obce v samostatné působnosti, dále orientace ve stavebním řízení vítána.

Těšíme se na Váš zájem!

 

 

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

  1. fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
  2. občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk nebo slovenský jazyk,
  3. způsobilost k právním úkonům,
  4. bezúhonnost
  5. na funkci vedoucího úředníka splnění dalších předpokladů podle § 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů, tj. lustrační osvědčení a čestné prohlášení; předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.

 

Další požadavky:

 

požadované vzdělání

 

 

požadovaný obor, zaměření

 

vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu

 

právní, ekonomický nebo technický

požadované znalosti

 

  • výborná znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
  • základní znalost fungování SVJ, akciových společností (resp. výkonu akcionářských práv jediného akcionáře), znalost problematiky katastru nemovitostí, stavebního řízení, územního plánování, přehled o výkonu samostatné působnosti obce při nakládání s nemovitým majetkem obce, zkušenosti při přípravě podkladů pro jednání orgánů MČ výhodou

 

další dovednosti, schopnosti

značná flexibilita a zájem učit se novým věcem, nutné jsou manažerské dovednosti - řízení týmu cca 10 kolegů/kolegyň

 

řídící, organizační a komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu), přesnost, spolehlivost, psychická odolnost.

 

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:

  • jméno a příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • datum a podpis

 

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

  • strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • ověřenou kopii lustračního osvědčení a čestné prohlášení ve smyslu zákona č. 451/1991 Sb.

 

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 11. 3. 2018 v podatelně ÚMČ Praha 10 -  adresa :

 

 

Úřad městské části Praha 10

Oddělení personální

Vršovická 68, 101 38 Praha 10

 

Obálku označit slovy: „Výběrové řízení: vedoucí oddělení koordinačních činností v Odboru majetkoprávním „

 

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

 

 

 

V Praze dne 14. 2. 2019

 

                                                                    

                                                                                        Ing. Martin Slavík

                                                                                    tajemník ÚMČ Praha 10

 

 

 

 

 

 

 

 

zasláno úterý 19. února 2019, -

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

 

 

 

Mohlo by vás také zajímat