Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

technický/á referent/ka

Městská část Praha 10, Vinohradská 3218/169

    hledá

 

technický/á referent/ka

v oddělení provozně - technickém

v   Odboru hospodářské správy ÚMČ Praha 10

 

9. platová třída

 

MČ Praha 10 nabízí nadstandardní finanční ohodnocení (vedle platu, sestávajícího ze základního tarifu a osobního ohodnocení podle výkonu), poskytuje zaměstnanecké benefity v roční výši 15 000,- Kč (lze využít na stavební spoření, penzijní připojištění, rekreaci, apod.), stravenkový paušál, pružnou pracovní dobu a moderní pracovní prostředí.  Zaměstnancům poskytujeme navíc 4 sick days. Jsme spolehlivým a korektním zaměstnavatelem, s dobrou dopravní dostupností veřejnou dopravou. MČ Praha 10 nabízí možnost nájmu obecního bytu za 165 Kč/m2.

 

požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou

 

zaměření vzdělání/obor: technické

 

požadované znalosti:

  •  znalost předpisů souvisejících s technickou správou majetku
  •  orientace v základních právních předpisech souvisejících s výkonem práce
  •  praxe v oblasti správy majetku, údržby nebo technického provozu vítána
  •  dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office)

 

další požadované znalosti/vlastnosti:

  • pečlivost, spolehlivost, odpovědnost
  • dobré komunikační dovednosti (v mluveném i písemném projevu) a schopnost jednat s lidmi
  • odolnost vůči stresu
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • ochota učit se novým věcem a rozšiřovat své znalosti

 

 

 Náplň práce:

  • správa movitého a nemovitého majetku z technického a provozního hlediska
  • dohled nad technickým stavem budov a zařízení, plánování a zajišťování jejich pravidelné údržby a oprav
  • koordinace a kontrola činnosti externích dodavatelů a správní firmy zajišťující provoz a údržbu objektů
  • zajišťování pravidelných revizí a kontrol v oblasti BOZP a PO
  • správa a vedení dokumentace k technickému vybavení budov (revizní zprávy, protokoly o kontrolách, servisní záznamy, návody, záruční listy)
  • organizace a kontrola likvidace odpadů v souladu s právními předpisy a ekologickými standardy
  • administrativní činnosti související s provozně-technickou agendou
  • spolupráce na opatřeních k zajištění bezpečnosti zaměstnanců, návštěvníků a plynulého provozu budovy
  • spolupráce s dalšími odděleními odboru hospodářské správy

 

 

Vaše písemné nabídky doplněné strukturovaným životopisem zasílejte do 19. 9. 2025 na e-mail: Petra.Sustrova@praha10.cz, radka.randyskova@praha10.cz nebo předejte osobně do podatelny Úřadu městské části Praha 10, Vinohradská 3218/169, 100 00 Praha 10 (obálku označte slovy: „technický/á referent/ka v oddělení provozně-technickém v Odboru hospodářské správy ÚMČ Praha 10“).

 

 

Praha 28. 8. 2025

 

JUDr. Jana Hatalová, MBA

tajemnice ÚMČ Praha 10

 

zasláno pondělí 1. září 2025, - Šustrová

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

Mohlo by vás také zajímat