Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

referent/ka v oddělení registrace podnikatelů

OZNÁMENÍ  O  VYHLÁŠENÍ  VÝBĚROVÉHO  ŘÍZENÍ

 

Městská část Praha 10

zastoupená tajemnicí ÚMČ Praha 10

vyhlašuje dne 3. 10. 2025 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

 

referent/ka

v oddělení registrace podnikatelů

v   Odboru živnostenském ÚMČ Praha 10

 

sjednaný druh práce:

referent/ka

s místem výkonu práce Praha

 v platové třídě 10

 

Hledáte zajímavou práci, kde uplatníte své vysokoškolské vzdělání? Jste komunikativní, rozumíte si s PC a chcete se naučit něco nového? Můžete očekávat mentora, který vám bude rádcem i oporou při získávání znalostí v oblasti živnostenského podnikání. Referent/ka v oddělení registrace podnikatelů přijímá a zpracovává podání fyzických a právnických osob nejen při jejich vstupu do podnikání. Poskytuje poradenskou činnost v této oblasti. S podrobnostmi vás rádi seznámíme při osobním pohovoru. Naším společným cílem je dobře fungující tým, spokojenost zaměstnanců a přívětivý úřad vůči klientům našeho odboru.

 

MČ Praha 10 nabízí nadstandardní finanční ohodnocení (vedle platu, sestávajícího ze základního tarifu a osobního ohodnocení podle výkonu), poskytuje zaměstnanecké benefity v roční výši 15 000,- Kč (lze využít na stavební spoření, penzijní připojištění, rekreaci, apod.), stravenkový paušál, pružnou pracovní dobu a moderní pracovní prostředí.  Zaměstnancům poskytujeme navíc 4 sick days. Jsme spolehlivým a korektním zaměstnavatelem, s dobrou dopravní dostupností veřejnou dopravou. MČ Praha 10 nabízí možnost nájmu obecního bytu za 165 Kč/m2.

 

Tato pracovní pozice je vhodná i pro absolventy.

Předpokládaný nástup listopad 2025.

 

 

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

  1. fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
  2. státní občan České republiky nebo občan jiného členského státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt,
  3. způsobilost k právním úkonům,
  4. bezúhonnost

 

                                     

Další požadavky:

požadované vzdělání

vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání

požadované znalosti

výborná znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, Outlook, popř. práce s databázemi), zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku živnostenského podnikání (možno složit do 18 měsíců od nástupu)

další dovednosti, schopnosti

týmová spolupráce, organizační schopnosti, komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu), přesnost, samostatnost a rozhodnost, pečlivost, odpovědnost, spolehlivost, psychická odolnost, znalost světového jazyka výhodou

 

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:

  • jméno a příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
  • datum a podpis

 

 

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

  • životopis, ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech
  • čestné prohlášení o bezúhonnosti (V případě přijetí do pracovního poměru uchazeč/ka předloží před uzavřením pracovní smlouvy originál nebo ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.)
  • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (V případě přijetí do pracovního poměru uchazeč/ka předloží před uzavřením pracovní smlouvy ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. V případě absolvování vysokoškolského studia v zahraničním studijním programu uchazeč/ka připojí rovněž kopii osvědčení o uznání zahraničního vzdělání, tzv. nostrifikaci – v případě přijetí do pracovního poměru doloží ověřenou kopii tohoto dokumentu.)

 

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 22. 10. 2025 v podatelně ÚMČ Praha 10 -  adresa :

Úřad městské části Praha 10

Oddělení personální

Vinohradská 3218/169, 100 00 Praha 10

 

 

Obálku označit slovy: „Výběrové řízení: referent/ka v oddělení registrace podnikatelů v Odboru živnostenském ÚMČ Praha 10“.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.

 

Praha 1. 10. 2025

 

JUDr. Jana Hatalová, MBA

tajemnice ÚMČ Praha 10                                                                                             

 

zasláno pátek 3. října 2025, - Šustrová

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

Mohlo by vás také zajímat