Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

referent/ka kontroly výstupů

Městská část Praha 10, Vinohradská 3218/169

    hledá

 

referent/ka kontroly výstupů

v oddělení právním a kontroly výstupů

v Odboru majetkoprávním

ÚMČ Praha 10

 

9. platová třída

 

MČ Praha 10 nabízí nadstandardní finanční ohodnocení (vedle platu, sestávajícího ze základního tarifu a osobního ohodnocení podle výkonu), poskytuje zaměstnanecké benefity v roční výši 15 000,- Kč (lze využít na stavební spoření, penzijní připojištění, rekreaci, apod.), stravenkový paušál, pružnou pracovní dobu a moderní pracovní prostředí.  Zaměstnancům poskytujeme navíc 4 sick days. Jsme spolehlivým a korektním zaměstnavatelem, s dobrou dopravní dostupností veřejnou dopravou. MČ Praha 10 nabízí možnost nájmu obecního bytu za 165 Kč/m2.

 

Do našeho přátelského kolektivu hledáme spolehlivou, zodpovědnou, nekonfliktní osobu se smyslem pro detail. Naší nové posile by měla být blízka práce v administrativě (předchozí praxe v rámci územní samosprávy vítána) a samostatný precizní výkon. Čeká Vás odborné zaškolení a práce v pohodovém kolektivu. Nabízíme rozmanitou práci, při které je možné realizovat dosažené vzdělání a osobnost v mnoha oblastech veřejné správy.

 

požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou

 

zaměření vzdělání/obor: právo či veřejná správa výhodou

 

požadované znalosti:

  • výborná znalost práce na PC (MS Office-Word, Excel, příslušné programy)

 

 

další požadované znalosti/vlastnosti:

  • pečlivost, spolehlivost
  • dobré komunikační schopnosti (v mluveném i písemném projevu)
  • odolnost vůči stresu
  • ochota učit se novým věcem a rozšiřovat své znalosti

 

Náplň práce: především administrativní činnost v rámci oddělení, které poskytuje konzultace v právních záležitostech týkajících se soukromého i veřejného práva, zpracovávání smluv a návrhů do katastru atp. Revize a spolupráce při legislativní činnosti a zpracovávání návrhů právních předpisů MČ, při vypracování návrhů smluv a odborných stanovisek k návrhům smluv a na úpravě nebo přípravě stěžejných dokumentů týkajících se úřadu, MČ nebo organizací zřízených. Komunikace s třetími subjekty včetně jednání (např. katastr nemovitostí, soudy, advokátní kanceláře…), kompletace a kontrola úplnosti dokumentů a spisů, koordinace spolupráce MČ se společností PRAHA 10 – Majetková a.s. v rámci OMP, ověřování splnění podmínek platnosti právního jednání u smluv uzavíraných v rámci OMP a dalších dokumentů, práce se spisovou službou, příprava materiálů pro jednání RMČ a ZMČ.

 

 

Vaše písemné nabídky doplněné strukturovaným životopisem zasílejte do 24. 9. 2025 na e-mail: Petra.Sustrova@praha10.cz, radka.randyskova@praha10.cz nebo předejte osobně do podatelny Úřadu městské části Praha 10, Vinohradská 3218/169, 100 00 Praha 10 (obálku označte slovy: „referent/ka kontroly výstupů v oddělení právním a kontroly výstupů v Odboru majetkoprávním ÚMČ Praha 10“).

 

 

Praha 4. 9. 2025

 

JUDr. Jana Hatalová, MBA

tajemnice ÚMČ Praha 10

 

zasláno pátek 5. září 2025, - Šustrová

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

Mohlo by vás také zajímat